Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed, ik merg de accounts alvast.
Als dat uw enigste vereiste is zijt ge echt wel easyCount me in!
Edit: gesteld dat het niet een van die andere nozems is die op m’n gezicht zit.

Thx for this blinding flash into the obviousAls dat uw enigste vereiste is zijt ge echt wel easy![]()

Had u mij nodig?Kunt ge mij ffkes de weg tonen naar die stabiele sterke man met gezonde genen?
Het moet wel een serieuze ego boost zijn voor u. De laatste pagina's gaan bijna enkel over het gemis van u.Het is duidelijk dat 6 zijn complete fanclub heeft opgeroepen om alles te reporten wat enigszins tegen hem gericht zou kunnen zijn..
But I'm back!
Tenzij ze verder strafpunten blijven rondstrooien om me permanent te kunnen muilkorven...
Wanzlet als nieuwe nick?Thx for this blinding flash into the obvious![]()
De enige reden waarvoor ik mijn nickchange ooit zou inzetten, is om @REpute terug Diffie te laten zijn (maar dit voorstel werd niet weerhouden). Maar dus neen!Wanzlet als nieuwe nick?
Elaba. Permanent is nu drie maanden. Je moet wel eens daarna vriendelijk lachen naar de mods, maar dat komt dan wel goed.Het is duidelijk dat 6 zijn complete fanclub heeft opgeroepen om alles te reporten wat enigszins tegen hem gericht zou kunnen zijn..
But I'm back!
Tenzij ze verder strafpunten blijven rondstrooien om me permanent te kunnen muilkorven...
Oké, ik breng je nickchange in orde! Amai, Remoser heeft veel werk vandaag.De enige reden waarvoor ik mijn nickchange ooit zou inzetten, is om @REpute terug Diffie te laten zijn (maar dit voorstel werd niet weerhouden). Maar dus neen!
Ik betwijfel het... Ik denk dat ze na 3 maand de rust en stilte volledig zouden omarmd hebben..Elaba. Permanent is nu drie maanden. Je moet wel eens daarna vriendelijk lachen naar de mods, maar dat komt dan wel goed.

Accepted, vanaf nu is dit de waarheid in mijn hoofd. Bedankt, toedels!!!!!Ah en moet dat dan zo posten op een forum met sex-appeal?
Moet ik dan telkens voordat ik inlog nog effe snel mijn naaldhakken aandoen en een zwart strak jurkje plus dan nog snel mijn nagels rood of zwart lakken en hoeveel % tiet moet zichbaar zijn?
Count me in!
Edit: gesteld dat het niet een van die andere nozems is die op m’n gezicht zit.
De enige reden waarvoor ik mijn nickchange ooit zou inzetten, is om @REpute terug Diffie te laten zijn (maar dit voorstel werd niet weerhouden). Maar dus neen!
En wat als we die van mij EN @Wannez gebruiken? Maar dan wel niet naar Diffie, maar naar Trump?Oké, ik breng je nickchange in orde! Amai, Remoser heeft veel werk vandaag.
Probeerde @Lint je daar op schalkse wijze in de val te lokken?Strafpunten worden niet openbaar besproken!![]()

Oké, Remake en ik doen Wannez naar Diffie en jou naar Trump.En wat als we die van mij EN @Wannez gebruiken? Maar dan wel niet naar Diffie, maar naar Trump?
It's a dealOké, Remake en ik doen Wannez naar Diffie en jou naar Trump.