The Magical Taz
Well-known member
Why can’t we all just *Jack Nicholson smile* get along.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

3 maanden zou gepast zijn.
Deze doet me denken aan w817 ofzoiets van vroeger op Ketnet. 
Pak je kans om haar te vervangen! Maar dan met iets meer seks-appeal als het even kan.Wat in godsnaam heeft @Mulan gedaan dat ze gebanned is?
Ook al had ze een steak in de airfryer gegooid op het moment dat ze een legging aanhad onder een jurkje dan nog hadden de mods genande mogen tonen.
Zelfs mini is ook gebanned so who's next? Me?
@Mulan guuurl talk to me, wat heb je uitgevreten dat je badass gebanned bent?
Free @Mulan!!![]()
Hoe kan ze nu praten als ze gebanned is?Wat in godsnaam heeft @Mulan gedaan dat ze gebanned is?
Ook al had ze een steak in de airfryer gegooid op het moment dat ze een legging aanhad onder een jurkje dan nog hadden de mods genande mogen tonen.
Free @Mulan!!![]()
Dreigen van @Str8_6 in de airfryer te gooien? Nochtans is die jongen een wijze en toffe mens, een voorbeeld voor iedereen, met meningen waar de massa zich kan achterscharen en voor juichen.Wat in godsnaam heeft @Mulan gedaan dat ze gebanned is?
Free @Mulan!!![]()
Als je top x persoon bent in het aantal posts. Dan is de kans ook wat groter dat je warns accrueert natuurlijk. En uiteindelijk kom je dan mogelijk wel eens aan een tijdelijke ban.Wat in godsnaam heeft @Mulan gedaan dat ze gebanned is?
Free @Mulan!!![]()
Wat in godsnaam heeft @Mulan gedaan dat ze gebanned is?
Free @Mulan!!![]()
Ik blijf altijd even zoetJij bent gewoon bitter omdat je FWB gebanned is.

Bwa… op zich heeft ze nu meer tijd om te FWB’en.Jij bent gewoon bitter omdat je FWB gebanned is.
Free @Mulan!!![]()
Ik heb gehoord dat ze niet wou ingaan op @Loser zijn avances, en hij kon ook niet verkroppen dat ze wel messages naar andere mods stuurde (ik gok @coldplayke en @BlackOccult, ik verdenk @Mulan al langer om stiekem voor de vrouwen te zijn. @Loser heeft haar dan maar punten gegeven totdat ze geband werd. Het gerucht wil dat dit zelfs het discussie punt was onder de mods, waardoor @vishnusixclix zei "fak dees ik doe nimeer mee maddafakkas", maar dat laatste is voorlopig unconfirmed.Zoals ik al zei.. Mij gepest. En iedereen weet dat ik het lievelingetje van @Loser ben.
Een welgekome pauze om die andere dekhengsten eens te domineren of gewoon met de dochter bezig te zijn .Bwa… op zich heeft ze nu meer tijd om te FWB’en.
Zo het forum domineren neemt veel tijd in beslag he.
Oké. Wie heeft er gelekt?!Ik heb gehoord dat ze niet wou ingaan op @Loser zijn avances, en hij kon ook niet verkroppen dat ze wel messages naar andere mods stuurde (ik gok @coldplayke en @BlackOccult, ik verdenk @Mulan al langer om stiekem voor de vrouwen te zijn. @Loser heeft haar dan maar punten gegeven totdat ze geband werd. Het gerucht wil dat dit zelfs het discussie punt was onder de mods, waardoor @vishnusixclix zei "fak dees ik doe nimeer mee maddafakkas", maar dat laatste is voorlopig unconfirmed.
1 Ding weet ik wel heel zeker, en dat is dat @Str8_6 van niemand het lievelingetje is.
De beste manier om aan de waarheid te geraken, is wat fake news te verspreiden, en wachten totdat @Loser zich niet meer kan bedwingen om u te corrigeren.
@Wannez ?Oké. Wie heeft er gelekt?!
@Beffer waarschijnlijk.Oké. Wie heeft er gelekt?!
Het gaat hier niet over oplekken he.@Beffer waarschijnlijk.
Uitlekken is ook goed.Het gaat hier niet over oplekken he.