Mulan
Well-known member
Ik heb een te laag golddiggersgehalte.Dat is gewoon van niet willen.

aka "ik ben een te lelijke slet"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een te laag golddiggersgehalte.Dat is gewoon van niet willen.

Je bedoelt het associaal tarief?En waarschijnlijk op 1 of ander sociaal tarief het gas erdoor jagen.
Kardashian!Valt goed mee, samen kunnen we dagelijks probleemloos 4 minuten douchen zelfs!![]()
Alleen kan @Wannez 8 minuten douchen.Valt goed mee, samen kunnen we dagelijks probleemloos 4 minuten douchen zelfs!![]()
Ik ben Mulan’s hype-woman, ik doe gewoon mijn job. Ongerelateerde vraag: wat is uw loon?Voor 1x dat ze nu eens iets zegt dat helemaal klopt ga jij het nu gaan minimaliseren. Neen, dat gaan we niet doen!
Genoeg voor een knappe golddigger.Ik ben Mulan’s hype-woman, ik doe gewoon mijn job. Ongerelateerde vraag: wat is uw loon?
Als ik het me goed herinner, ben jij eerder de golddigger in jullie relatieGenoeg voor een knappe golddigger.

Als ik het me goed herinner, ben jij eerder de knappe golddigger in jullie relatie![]()
Knap attribueer ik in deze toch uitsluitend aan uw vrouwJe was een woordje vergeten over te nemen.

Dus Madam Str8 kan gaan golddiggen bij Wannez en Meneer Str8 kan de waarde van persoonlijkheid en charisma gaan ontdekken bij Mulan.Knap attribueer ik in deze toch uitsluitend aan uw vrouw![]()
Dus Madam Str8 kan gaan golddiggen bij Wannez en Meneer Str8 kan de waarde van persoonlijkheid en charisma gaan ontdekken bij Mulan.
Knap attribueer ik in deze toch uitsluitend aan elke vrouw![]()
Oei, gade scheiden makker?Mijn vrouw moet niets weten van praatjesmakers

De grootste nevenwerking van kinderen hebben is dat je vooral geen tijd en/of energie meer hebt om alle "leuke" dingen te doen.Ik moet zeggen dat ik geen kind(eren) heb dus van kindergeld etc heb ik geen kaas gegeten.
En het zal ongetwijfeld ook van persoon tot persoon afhangen ik zou ongetwijfeld ook kunnen besparen. Maar ik vermoed wel dat ik persoonlijk wel stevig zou moeten besparen en wij komen met twee wel hoger uit dan 3400.
Soit mijn uitspraak was te kort door de bocht er zullen er veel zijn die niet aan 3400 komen en toch kinderen perfect kunnen grootbrengen. Zonder zichzelf (al te) veel te moeten ontzien.

Kinderen hebben hoeft totaal niet die implicatie te hebben. Ik zie mijn kinderen doodgraag, maar ik maak ook tijd voor mezelf en voor mijn vrouw en mij als koppel, anders werkt dat gewoon niet.De grootste nevenwerking van kinderen hebben is dat je vooral geen tijd en/of energie meer hebt om alle "leuke" dingen te doen.![]()
Ik ben inderdaad enkel in de weekends om 03u27 wakkerDe grootste nevenwerking van kinderen hebben is dat je vooral geen tijd en/of energie meer hebt om alle "leuke" dingen te doen.![]()
.