Het grote slowchat topic

Ik zit met een dilemma. Ik doe mijn huidig werk graag en ik heb supper leuke collega's alleen is mijn verloning nogal aan de lage kant. Ik heb vrijdag ergens anders gesolliciteerd om toch maar eens te horen wat ze te bieden hadden en het blijkt dat ik daar ongeveer 400 - 450 eur netto meer zou kunnen verdienen (dat is bijna evenveel als mijn fucking hypotheek). Nu ben ik aan het twijfelen. Je zal maar ergens terechtkomen bij Uberklootzakken die je werkdag keer op keer om zeep helpen of waar de stressgehalte zo hoog ligt dat ik al na 2 weken een burnout opraap
Als je hierover wat tips wilt krijgen, zou ik die vraag eerder in een ontopic subforum zetten :)

Met dat loonvoorstel eens naar je manager/baas/HR stappen en zeggen dat je er graag werkt, liever niet op zou stappen maar dat je wél marktconform wil vergoed worden. Geef zelf enkele concrete voorstellen indien je extralegaal pakket miniem is, kunnen ze daar creatief mee zijn SOMS zonder de volle pot te moeten betalen.
Eigenlijk moet je er wat van uit gaan, als ze je willen houden, dat je in het midden zal stranden tussen wat je nu hebt en wat de ander biedt.
Thanks voor de tip!

Ik zit met een dilemma. Ik doe mijn huidig werk graag en ik heb super leuke collega's alleen is mijn verloning nogal aan de lage kant. Ik heb vrijdag ergens anders gesolliciteerd om toch maar eens te horen wat ze te bieden hadden en het blijkt dat ik daar ongeveer 400 - 450 eur netto meer zou kunnen verdienen (dat is bijna evenveel als mijn fucking hypotheek). Nu ben ik aan het twijfelen. Je zal maar ergens terechtkomen bij Uberklootzakken die je werkdag keer op keer om zeep helpen of waar de stressgehalte zo hoog ligt dat ik al na 2 weken een burnout opraap
Gewoon zorgen dat ge de eerste zijt om de A-hole uit te hangen. De aanval is de beste verdediging.

Aangezien ze toen getrouwd was, hoop ik van niet. :unsure:
big-bang-theory-sheldon.gif

Hehe, was daarnet een reclameke op tv voor de originele Ghostbusters dIe ze deze week ergens spelen.

Het stemmeke van die zender: de enige, de echte,... ghostbusters! Nu zaterdag..

Ooooew did he really say that? Er gaan weer wat wokesters woke worden :lol:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan