Het grote slowchat topic

Ja, zo gaat het nog Lint zijn schuld dat hij zich in een etablissement bevond waar hij dat uitlokte. Of omwille van zijn aanstootgevende kledij!
Wel nu ik er over nadenk kan ik mij toch een paar momenten voor de geest halen waar ik niet veel meer aan had op café :unsure:

En dat gij daar al jaren mee moet leven. Echt een sterke man. Laat je niet breken door die blanke oudere vrouwen met hun machtspositie. We steunen je.
200.gif

Als je het in je hoofd zal steken dan zou het goed kunnen dat je net daardoor gaat flauwvallen. Gewoon uit angst omdat het je weer zou overkomen.

Heb ik een tijd gehad. 1x duizelig geworden in de auto en iedere keer voor ik op die plaats kom begin ik me al nerveus te maken en is het weer van dat.
Geen zorgen, de kans dat ge @Mulan daar terug gaat tegenkomen is klein. En ze zal dan wel geen legging aanhebben.

Twordt toch eens tijd om u daarover te zetten.

Het is idd in de streek waar zij woont waar ik dat altijd heb. Onderbewustzijn is iets raars.
Hyperventilatie omdat je hoofd zegt dat je me hoort te haten, maar een ander lichaamsdeel er anders over denkt ja! 😏

uw hart dus... In de veronderstelling dat je er 1 hebt. :unsure:

Dat besparingstopic eens aan het doornemen. Ik heb nog een goede tip voor sommige posters daar (een 57-tal :unsure:): Vanaf nu in flessen pissen... gratis azijn!!!!!!
Ge kunt het zelfs nog verkopen voor extra inkomen... double win.
En ge moet de wc ni sjassen... triple win :love:.
En dat vermindert uw levenskwaliteit niet... ULTIMATE WIN.

Laatst bewerkt:
Ik zit met een dilemma. Ik doe mijn huidig werk graag en ik heb super leuke collega's alleen is mijn verloning nogal aan de lage kant. Ik heb vrijdag ergens anders gesolliciteerd om toch maar eens te horen wat ze te bieden hadden en het blijkt dat ik daar ongeveer 400 - 450 eur netto meer zou kunnen verdienen (dat is bijna evenveel als mijn fucking hypotheek). Nu ben ik aan het twijfelen. Je zal maar ergens terechtkomen bij Uberklootzakken die je werkdag keer op keer om zeep helpen of waar de stressgehalte zo hoog ligt dat ik al na 2 weken een burnout opraap

Laatst bewerkt:
Ik zit met een dilemma. Ik doe mijn huidig werk graag en ik heb supper leuke collega's alleen is mijn verloning nogal aan de lage kant. Ik heb vrijdag ergens anders gesolliciteerd om toch maar eens te horen wat ze te bieden hadden en het blijkt dat ik daar ongeveer 400 - 450 eur netto meer zou kunnen verdienen (dat is bijna evenveel als mijn fucking hypotheek). Nu ben ik aan het twijfelen. Je zal maar ergens terechtkomen bij Uberklootzakken die je werkdag keer op keer om zeep helpen of waar de stressgehalte zo hoog ligt dat ik al na 2 weken een burnout opraap
Met dat loonvoorstel eens naar je manager/baas/HR stappen en zeggen dat je er graag werkt, liever niet op zou stappen maar dat je wél marktconform wil vergoed worden. Geef zelf enkele concrete voorstellen indien je extralegaal pakket miniem is, kunnen ze daar creatief mee zijn SOMS zonder de volle pot te moeten betalen.
Eigenlijk moet je er wat van uit gaan, als ze je willen houden, dat je in het midden zal stranden tussen wat je nu hebt en wat de ander biedt.

Met dat loonvoorstel eens naar je manager/baas/HR stappen en zeggen dat je er graag werkt, liever niet op zou stappen maar dat je wél marktconform wil vergoed worden. Geef zelf enkele concrete voorstellen indien je extralegaal pakket miniem is, kunnen ze daar creatief mee zijn SOMS zonder de volle pot te moeten betalen.
Eigenlijk moet je er wat van uit gaan, als ze je willen houden, dat je in het midden zal stranden tussen wat je nu hebt en wat de ander biedt.
Maar als em dan blijft, is er wel ‘iets’ verandert in de sfeer. Groot gelijk dat hij het gaat vragen wel.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan