Het grote slowchat topic

Ok, tis goed, hij mag naar de lijst van oktober. Spooky season is eentje om met speciale mensen te vieren, eigenlijk een goed idee! Zolang het lokaas geen koffie bevat, good to go 🧙🏻‍♀️
Maar .... Hij is mijn appeltje voor de dorst, ik heb grootste pensioenplannen met hem! 😥
Dan wordt Mulannez wél een feit!

Ga je echt zomaar een einde maken aan al die potentiële speculaties en insinuaties?

Maar .... Hij is mijn appeltje voor de dorst, ik heb grootste pensioenplannen met hem! 😥
Dan wordt Mulannez wél een feit!

Ga je echt zomaar een einde maken aan al die potentiële speculaties en insinuaties?
*zuuuucht* Goh, je speelt nu echt wel op mijn week hart natuurlijk. Bon, ik wil hem wel laten rondlopen. Maar dan moet ik iets anders zoeken om alle afwijzing uit mijn systeem te krijgen. En Halloween wat op te leuken. Waar woont uw ex?

*zuuuucht* Goh, je speelt nu echt wel op mijn week hart natuurlijk. Bon, ik wil hem wel laten rondlopen. Maar dan moet ik iets anders zoeken om alle afwijzing uit mijn systeem te krijgen. En Halloween wat op te leuken. Waar woont uw ex?
Welkeen? 😏 Ik wil je gerust meerdere adressen bezorgen hoor! Alez, vanuit de goedheid van MIJN hart dan weer hè! 😇

Ik heb mijn eindwerk gemaakt in een fabriek.
Ja die maakten product X (gekend merk) en onder meer de aldi-variant. Op dezelfde productielijn. Maar alle ingrediënten waren gewoon anders. En ook al kost dat merkproduct het dubbele, ik koop dat merkproduct. Smaakverschil werd trouwens gecompenseerd door extra suiker.
Mora lange hamburgers !!!!!

Ga je nu insinueren dat het gewicht van een 12jarige ook zou volstaan?

Of bedoel je dat het toch al geen 7jarige meer moet zijn?
Neenee, geen gewichtsklasse 12, die jongen kan dat niet dragen. Ik denk dat je makkelijkst kan gaan tellen als ‘een D-cup minimum’ en niet meer dan dertig kilo daarboven. Dat is dan geen age-discrimination.

oh-fuck.gif

Daar zat ik ook wel vaak, waar ik OOK vaak touche had bij de oudere dames.
Ook bij zo'n oude dames? :oink:

ZO oud? Van welk jaar ben jij, @Lint ?
Niet ZOveel verschil met u. Ik gok eigenlijk ongeveer even oud als @Str8_6.

Ook bij zo'n oude dames? :oink:
Ik had effectief wel altijd touche bij alles dat ouder was dan ikzelf, en dat ging van cool (paar jaarkes ouder) naar hmmmm maybe (30-45) tot no thanks (50+ tot bejaard).
Het was ook niet altijd vrijwillig touche hé. Vooral die laatste categorie kon nogal erg opdringerig zijn.

Een keer had een kudde 50ers mij gecornerd aan mijn tafelke waardoor ik niet weg kon. Na meerdere keren te herhalen dat ik echt wel wou vertrekken heb ik daar 1 nijlpaard van mij af geduwd en dan letterlijk 2 tafels van de muur geschoven om weg te kunnen. Hoeveel van die wijven ook ongevraagd aan u zitten is niet te schatten.

Ik had effectief wel altijd touche bij alles dat ouder was dan ikzelf, en dat ging van cool (paar jaarkes ouder) naar hmmmm maybe (30-45) tot no thanks (50+ tot bejaard).
Het was ook niet altijd vrijwillig touche hé. Vooral die laatste categorie kon nogal erg opdringerig zijn.

Een keer had een kudde 50ers mij gecornerd aan mijn tafelke waardoor ik niet weg kon. Na meerdere keren te herhalen dat ik echt wel wou vertrekken heb ik daar 1 nijlpaard van mij af geduwd en dan letterlijk 2 tafels van de muur geschoven om weg te kunnen. Hoeveel van die wij en ook ongevraagd aan u zitten is niet te schatten.
#metoo. :unsure:

Ge moet nu niet proberen de schuld op een ander te steken he.
Veel meer dan vrienden een knuffel geven, doe ik niet met mannen hoor, tenzij er duidelijk wederzijdse interesse is.
En neen "hij keek mijn richting uit" beschouw ik niet als "ziede wel, er is duidelijk wederzijdse interesse!" :unsure:

Veel meer dan vrienden een knuffel geven, doe ik niet met mannen hoor, tenzij er duidelijk wederzijdse interesse is.
En neen "hij keek mijn richting uit" beschouw ik niet als "ziede wel, er is duidelijk wederzijdse interesse!" :unsure:
Typisch, altijd de gevolgen van het eigen gedrag proberen te minimaliseren.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan