Mulan
Well-known member
Kind en gezin does not agree!Er is absoluut niks mis met chocomelk met vodka (of rum).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kind en gezin does not agree!Er is absoluut niks mis met chocomelk met vodka (of rum).
Kind en gezin does not agree!
Vraag aan 10 ouders of ze K&G een goede organisatie is. Het antwoord zal hoogstens 50/50 zijn.
Doe met deze informatie wat je wil.
(Voor absolute duidelijkheid: Just kidding. Ik ben blij met uw goede dag !)
Mooi voorbeeld van het gezegde “in het land van de blinden is éénoog koning”Ik ben gewoon subtieler dan u

Ik snap het niet dus ik doe maar zoals @Str8_6:Mooi voorbeeld van het gezegde “in het land van de blinden is éénoog koning”![]()

Er is absoluut niks mis met chocomelk met vodka (of rum).
Kind en gezin does not agree!

wel vers geperst natuurlijkKind en Gezin verkiest Vodka Orange. Dat is een pak gezonder, en minder schadelijk voor het gebit van de kinderen. En heel vitaminerijk![]()
Absoluut.wel vers geperst natuurlijk
Ge moet wel vree hard persen op die patatten om verse vodka te krijgen zuh.Absoluut.
Het is idd beter dat je @Wannez zijn moppen steelt dan kan ik toch eens glimlachen.
Ja, het vergt enige moeite maar wel zoveel beter.Ge moet wel vree hard persen op die patatten om verse vodka te krijgen zuh.
Nu weten we ook met wat @kay-gell zich de laatste tijd bezig houdt.Vandaag een nieuwe term geleerd uit de lezersbrieven in de Humo: anale migraine![]()
Eens proberen, ben benieuwd!!!Ja, het vergt enige moeite maar wel zoveel beter.
Eens proberen, ben benieuwd!!!
www.drankstoken.nl
Je bent snel "rijp"!Vreemd, ik ben nog maar 34.
Dat zegt iedereenJe bent snel "rijp"!

Gaan we samen op zondag kaartje leggen met een duvel en portie gemengd?Dat zegt iedereen
Overrijp zelfs, zou ik durven zeggen.
Graag, maar ik zit dan op een nudistencamping.Gaan we samen op zondag kaartje leggen met een duvel en portie gemengd?