Ik heb zo'n online simulator gebruikt en die zou 6cm groter worden dan ik! Maximake.Ge weet wel niet hoe die zal uitgroeien natuurlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zo'n online simulator gebruikt en die zou 6cm groter worden dan ik! Maximake.Ge weet wel niet hoe die zal uitgroeien natuurlijk.
Vlug posten op facebook hoe trots je wel niet bent natuurlijk.Ik heb zo'n online simulator gebruikt en die zou 6cm groter worden dan ik! Maximake.
Ik was je voor. Kevin heeft het al geliket en Shania heeft een gif gestuurd.Vlug posten op facebook hoe trots je wel niet bent natuurlijk.
toch wel in deze layout:Ik was je voor. Kevin heeft het al geliket en Shania heeft een gif gestuurd.
De kleuren kloppen, maar er zit te weinig beweging in.
van mij of shaniaDe kleuren kloppen, maar er zit te weinig beweging in.
Leid me niet in bekoring.Ik dacht dat dat kwam door @Loser en zijn banhamer.
Maar verlos ons van het kwade.Leid me niet in bekoring.
InshallahMaar verlos ons van het kwade.
als ik van sommige zie hoe veel ze hier zitten en dan nog hele dagen op discord dan denk ik dat ze 90% van de tijd dat hun ogen open zijn op BG zitten. Als ik er 2u ben op een dag zal het al veel zijn.
@Str8_6 je "werk"dag is 8? uren, wat is jouw excuus om er maar 2 hier te spenderen?Volgens mij zijn dat allemaal die hard ambtenaren die daar op zitten.

Beter via chocomelk dan via wodka!Het is zeer laag om mij te pesten via mijn chocomelk![]()
da’s precies nog wel een plastic rietje

Polski Sklep, die winkels hebben dat soms nog. Vodka met kartonsmaak is schandalig.da’s precies nog wel een plastic rietje![]()
Zwembad? Opzet of ingegraven? Verwarmd? Voor hoeveel man? Ook een poolhouse?Als nog 1x dat nummer van Metejoor en Snelle op mijn radio passeert, dan gooi ik hem buiten in het zwembad!
Altijd welkom. Kans is wel groot dat er een radio in drijft, alsook een metejoor en iets anders met een hazenlip...Zwembad? Opzet of ingegraven? Verwarmd? Voor hoeveel man? Ook een poolhouse?
Wanneer kunnen we langs komen?
Er is absoluut niks mis met chocomelk met vodka (of rum)Hier is in een danscafe vroeger een trend geweest
Wodka-choco(melk) moest je een goei maag voor hebbenmaar was zo slecht nog niet
.