@Mulan : hij bedoelt dat hij tandpijn krijgt van je ontwijkende antwoorden.
Ik dacht nochtans dat hij bedoelde dat hij haar zou missen als kiespijn.
Ondanks dat beide niet juist zijn, ga ik ze wel goedkeuren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Mulan : hij bedoelt dat hij tandpijn krijgt van je ontwijkende antwoorden.
Ik dacht nochtans dat hij bedoelde dat hij haar zou missen als kiespijn.
Dichterlijke vrijheid he.Ondanks dat beide niet juist zijn, ga ik ze wel goedkeuren.
Come back
Idd daarom dat je hier zo actief bent![]()
Maar van jou voelt het als veel meer. Iets dat Mevrouw Zes nog nooit heeft kunnen zeggen.als ik van sommige zie hoe veel ze hier zitten en dan nog hele dagen op discord dan denk ik dat ze 90% van de tijd dat hun ogen open zijn op BG zitten. Als ik er 2u ben op een dag zal het al veel zijn.
... zegt de poster met de 10e meeste berichten op een forum van 4619 members...als ik van sommige zie hoe veel ze hier zitten en dan nog hele dagen op discord dan denk ik dat ze 90% van de tijd dat hun ogen open zijn op BG zitten. Als ik er 2u ben op een dag zal het al veel zijn.

Waar vind je dat?... zegt de poster met de 10e meeste berichten op een forum van 4619 members...
(ik zal u de moeite besparen, ik ben 6e)
Menu links boven => forum => membersWaar vind je dat?
Ik zie niets.![]()
Resultaten voor zoekopdracht: *
www.beyondgaming.be
Volgens mij heb ik TRUMP zijn eerste dubbelaccount ontdekt.
Tiens, op het profiel zelf kan ik ook niet, want is al gebanned, maar die link is naar zijn posts en die kan ik hier wel nog inkijken.Ik zie niets.
Nee, da's ooit eens onderzocht. Je kijkt doorheen de dag continu naar de klok, maar alleen dat soort uren herinner je je, waardoor je denkt dat je die meer ziet dan andere uren.Is da nu echt toeval dat ik zo vaak 13:37 als uur zie op digitale klokken?
Nee, dat is omdat je een tekort hebt.Is da nu echt toeval dat ik zo vaak 13:37 als uur zie op digitale klokken?
Dat is met vele op discord ook hoorals ik van sommige zie hoe veel ze hier zitten en dan nog hele dagen op discord dan denk ik dat ze 90% van de tijd dat hun ogen open zijn op BG zitten. Als ik er 2u ben op een dag zal het al veel zijn.

... zegt de poster met de 10e meeste berichten op een forum van 4619 members...
(ik zal u de moeite besparen, ik ben 6e)
Ik dacht dat dat kwam door @Loser en zijn banhamer.Kan ik het helpen dat het hier dood is omdat jij hier iedereen weg jaagt..
Kan ik het helpen dat het hier dood is omdat jij hier iedereen weg jaagt..
Ge hebt er toch al aan gedacht om een account met naam @Remake_Remake te reserveren voor uw kleine voor later.Ik lijk meer op mijn pa, dus hij is het origineel denk ik.
Ik dacht aan Minimake?Ge hebt er toch al aan gedacht om een account met naam @Remake_Remake te reserveren voor uw kleine voor later.
Ge weet wel niet hoe die zal uitgroeien natuurlijk.Ik dacht aan Minimake?