Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer, want ze kon wel geile posts maken.Is idd al een hele tijd geleden. Ik had het onlangs ook eens bekeken. Misschien was haar man idd in het buitenland aan het vogelen, heeft ze hem vermoord en zit ze nu ergens vast in Dubai.
Bwa. Met ups en downs. Soms vond ik het een geile Beyoncé maar dan begon ze ook soms over een maandelijks bloedbad en blubberen.Jammer, want ze kon wel geile posts maken.
De truc is om die posts te vergeten.Bwa. Met ups en downs. Soms vond ik het een geile Beyoncé maar dan begon ze ook soms over een maandelijks bloedbad en blubberen.
Dat, of ze had hem opgesloten in het hondenhok.Hieruit concludeer ik dat je vrouw alleen thuis was op dat moment.
En niet te vergeten: het gaat hier om K&G in WVL. Alles is relatief.Vraag aan 10 ouders of ze K&G een goede organisatie is. Het antwoord zal hoogstens 50/50 zijn.
Doe met deze informatie wat je wil.
(Voor absolute duidelijkheid: Just kidding. Ik ben blij met uw goede dag !)
We kregen al 8/10 omdat we geen broer en zus zijn.En niet te vergeten: het gaat hier om K&G in WVL. Alles is relatief.
Flauw. Ik doe dat toch ook niet?Zichzelf aan het inhouden om niet te posten zodat er wat strafpunten kunnen verjaren, gok ik.
Myllana zichzelf inhouden? Dit klinkt als de minst plausibele verklaring die ik al gelezen heb.Zichzelf aan het inhouden om niet te posten zodat er wat strafpunten kunnen verjaren, gok ik.
K&H dus?En niet te vergeten: het gaat hier om K&G in WVL. Alles is relatief.

Ik snap er niks van, die thread. In plaats van een zwembad had je beter geïnvesteerd in een airco in Dubai?Gemiste kans om er "klimaatregelen" van te maken.
![]()
Klimaatregelen
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220817_92098725 Goed initiatief. Ongetwijfeld zitten hier in het brutoloontopic veel BG'ers die denken dat hun jacuzzi, zwembad en sauna en gazonbesproeiing basisbehoeften zijn en hier erg over gaan klagen, en dat maakt het natuurlijk een extra mooi initiatief...www.beyondgaming.be
Alle, het is toch duidelijk dat je gewoon moet wachten op de technologie die alles oplost.Ik snap er niks van, die thread. In plaats van een zwembad had je beter geïnvesteerd in een airco in Dubai?
FF een vraag die hoe groot is Aalst eigenlijk, vindt ge daar snel een huis met zwembad en een poolhouse?Zitten hier in zuid Duitsland..
Is ze weg?Ik mis Mulan![]()
Ook al lees ik het dan nog hoor ik de hoop in je stem.Is ze weg?