Het grote slowchat topic

En als ge mensen meemaait als ge met uw zatte botten met de auto rondknort, dan horen dat mensen met een pensioengerechtigde leeftijd te zijn. Kwestie van de vergrijzing tegen te gaan.
Carmageddon splatter bonus comes to mind, besjes met een looprekje “I was in the war!” 👌

DjW-vaTX0AUoDuH.jpg:large

mss niet het juiste topic, maar iemand idee met hoeveel persoon tegelijkertijd een digitale krant kunnen lezen bij de Tijd?
ik geloof onbeperkt, toch nog nooit een melding gehad dat ik niet meer op hun site kon omdat er teveel anderen bezig waren met hun online sectie te lezen. :unsure:

Bij elke mail die ik krijg roept iedereen dat het dringend is dus het is first come, first served tenzij ik het zelf echt dringend/hoge prioriteit vind als schoolverlater :unsure:
Schoolverlater als in afgestudeerd zonder diploma, afgestudeerd en onbekwaam, pas afgestudeerd of niet gestudeerd en van school? Kwestie van mee te zijn in het verhaal natuurlijk.

Schoolverlater als in afgestudeerd zonder diploma, afgestudeerd en onbekwaam, pas afgestudeerd of niet gestudeerd en van school? Kwestie van mee te zijn in het verhaal natuurlijk.
Al lang afgestudeerd met diploma's en volgens mijzelf en anderen toch een zekere bekwaamheid bezittend - ik ben geen arts hé!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan