Str8_6
Well-known member
Ja, maar die ambtenaren pakken hun telefoon nooit op.Gaat ge een klacht indienen daarvoor?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar die ambtenaren pakken hun telefoon nooit op.Gaat ge een klacht indienen daarvoor?

Als je naar je zelf belt is het altijd bezet.Ja, maar die ambtenaren pakken hun telefoon nooit op.![]()
waarschijnlijk niet want dan moet ge uw naam doorgeven en hoor je aan de andere kant gewoon weeral voordat ze toeleggen.Gaat ge een klacht indienen daarvoor?
aach schoonfamilie, dan doe je natuurlijk altijd nog eens extra je best
om ze zo snel mogelijk buiten te krijgen
Ik heb zo'n schoonmoeder, die heeft veel last van haar rug terwijl ze een 120 kg weegt en huisvrouw is (lees, geen klop doet en in de zetel ligt).Vooral met een schoonvader van 135kg die na zijn vierde stuk vlees zegt dat hij eet tot zijn buikje rond is. Tjah als je zulke dingen zegt terwijl mijn vrouw er niet bij is dan kan ik er ook niet aan doen.
Ik beroep mij op uitlokking na het telefoontje van morgenochtend.
Na enkele seizoenen uitstelgedragDie lawaaimaker vangen kost me 30 min werk

Madame ugar is een katalysator in dat procesNa enkele seizoenen uitstelgedrag![]()
, die mijn procastrinatie neutraliseertNu ben je me kwijt, hoor.
Als je daarmee wilt aantonen dat een beledigende term tegen witten "beledigend door iedereen" is, en een beledigende tegen zwarten "voor sommigen beledigend", en dus dat ze bij scheldwoorden tegen witten volgens deze samplesize=1 strenger zijn dan tegen zwarten, heb je gelijk. Maar dat is het tegenovergestelde van je post, hè?
Ik heb mijn redenen om 'wit' te gebruiken. Deels op basis van diezelfde taalautoriteit, deels uit gewoonte voor mijn werk. Maar ik heb geen zware voorkeur voor 'wit' of 'blank'. Ik sta open voor de gevoeligheden, maar heb wel meer nodig dan twee mensen die het liever niet zien om vanwege politieke redenen. Zeker omdat ik met mijn taalgebruik geen forumregels overtreed.
Als DE "meest intensieve user", en de andere meest intensieve users zitten hier, kan ik in naam van het slowchat comité meededelen dat wij net nauwelijks rapporteren.Lol, een ban gekregen omdat iemand een van mijn posts hier heeft gerapporteerd...
En voor de mod die die ban heeft uitgevoerd: Neen, het was wel degelijk on topic. Ik zei letterlijk dat ik "hooked" was. Begrijpend lezen, moeilijk hoor...
Dit is overigens precies de reden waarom ik niet meer veel post op BG forums.
De meest intensieve users (je weet wel wie...) zijn snel op hun teentjes getrapt en rapporteren alles dat hun gevoelens heeft gekwetst als kindjes in de kleuterklas en dan heb je de even fragiele mods die hen daar uiteraard in bijstaan.
Ik mis 9lives...![]()
Al dan niet gevolgd door bans omdat ze hun score niet bijhouden, niewaar, @Str8_6 ? 
Ik was het ook niet. Maar omdat "hooked" als beledigend werd aanzien vermoed ik @Waelvis of een ander zeezoogdier.Als DE "meest intensieve user", en de andere meest intensieve users zitten hier, kan ik in naam van het slowchat comité meededelen dat wij net nauwelijks rapporteren.
Maar wel zelf strafpunten verzamelen.Al dan niet gevolgd door bans omdat ze hun score niet bijhouden, niewaar, @Str8_6 ?
![]()
Subiet strafpunten wegens fatshaming.Ik was het ook niet. Maar omdat "hooked" als beledigend werd aan zien vermoed ik @Waelvis of een ander zeezoogdier.
Die naam ken ik niet.Ik zeg nochtans vaak "witten" tegen @zwarten en diene is daar toch ni door beledigd. Denk ik.
Zeg liever eens wanneer ge niet huilt.Elke avond huil ik mij in slaap....
Wanneer zijn broer zegt ‘flinke jongen’ als hij net 17 uren in de vlakke zon een pool house heeft zitten bouwen. Soms krijgt hij dan zelfs ne Capri Sun (heel soms).Zeg liever eens wanneer ge niet huilt.
Het debiele gedrag van wappies, klimaatontkenners en "niet mijn regering" mensen. Met de beste wil van de wereld maar ik kan er echt minder en minder mee omgaan. Meer nog, dat begint mij echt zo zwaar de keel uit te hangen dat ik er agressief van wordt en bang ben dat ik vroeg of laat door het lint zal gaan. Het lukt me echt niet meer om dat gewoon los te laten.

Het is meestal een geval van het gewoon overal tegen te komen. Natuurlijk zou het voor de mentale gezondheid beter zijn om helemaal te kappen met social media, maar dan hoor je het wel elders, tenzij je thuis blijft en je enkel omringt door een paar mensen, vrees ik.
Ik vraag me vaak af of de mensen die in het "beerput-topic" hier er zelf niet ellendig van worden van die dingen te zoeken/lezen.
@Str8_6 opgepast, uwe zoon speelt precies rare spellekes met veel oudere venten.Hahaha, net de zoon van 6 gedutch-ovened! Sucker!!
Die is niet meer zo snel goedgelovig nu.
Ik ben blijkbaar een stinkrot ei
Gij moet beter weten!Het is raar dat @recipe4hate daar niet op gereageerd heeft hierboven. Ik krijg altijd onder mijn vijs als ik dat zeg![]()
En gij krijgt nog wat krediet, zodat ge hopelijk nog overgaat tot het betalen van uw vergunning.maar ik bedoel het liefdevol
(en ik hoor toch ook altijd spreken over "de Vloanders" )