No way dat @Remake een van de 502 gebouwde evo 2's staan heeft en daar niet mee rondknalt.Geen idee. Heb die auto al heel lang niet meer gezien en ben het vergeten. Ik denk een 2
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No way dat @Remake een van de 502 gebouwde evo 2's staan heeft en daar niet mee rondknalt.Geen idee. Heb die auto al heel lang niet meer gezien en ben het vergeten. Ik denk een 2
De versie die iedereen kent, maar je nooit meer ziet. Beste investering ooit

Effectief een evo?De versie die iedereen kent, maar je nooit meer ziet. Beste investering ooit
Destijds regelmatig mee gaan werken, dus @Str8_6 heeft die zeker gezien, maar denk dat die de laatste 5 jaar nog geen 1000km heeft gedaan. Ding ïs gewoon te waardevol geworden![]()
2.3-16, exclusieve versie voor Duitsland.Effectief een evo?

De versie die iedereen kent, maar je nooit meer ziet. Beste investering ooit
Destijds regelmatig mee gaan werken, dus @Str8_6 heeft die zeker gezien, maar denk dat die de laatste 5 jaar nog geen 1000km heeft gedaan. Ding ïs gewoon te waardevol geworden![]()

Wel compleet zijn hè... "hoge gemeten vaardigheid gescoord op mijn taalproef"... in West Vlaanderen.Nederlands heb je niet echt nodig voor elektronica.
Trouwens hoge gemeten vaardigheid gescoord op mijn taalproef van de cognitieve testen dus I'm all good. En nog geen vermelding in het taalfouten topic.![]()
)In Brussel. Het zal niet lukken vanavond vrees ik..Wel compleet zijn hè... "hoge gemeten vaardigheid gescoord op mijn taalproef"... in West Vlaanderen.
In Brussel. Het zal niet lukken vanavond vrees ik..
West-Vlaanderen.![]()
(zie ook mijn edit)
West-Vlaanderen.
@Str8_6 Zie je hem?True!
Wie niet waagd blijft maagt of zo
Funny cause it's trueIn de Limburg is het makkelijkst: wie nie waag, blijf maag

't Is congé!Is er nog geen augustusquiz?

Net dan hebben we tijd!'t Is congé!![]()
Het is net tijdens de "kantooruren" dat het hier druk is.Net dan hebben we tijd!
Je zou bijna denken dat men hier rondhangt tijdens de werkuren.