Squidward
Well-known member
En de pijn blijft komen*Gerapporteerd.
@recipe4hate En dit is dan beter dan proberen op een Wannez kruipen? Mijn ego is het er alleszins niet mee eens
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de pijn blijft komen*Gerapporteerd.
Je moet punten zetten achter een zin. Je doet het sowieso met opzet zodat ik tegen u zou praten he.En de pijn blijft komen
![]()
@recipe4hate En dit is dan beter dan proberen op een Wannez kruipen? Mijn ego is het er alleszins niet mee eens
Nee, en we waren net van onderwerp veranderd, dus gelieve niet terug te keren. Anders is er nog een dating-topic in zwam."Op een wannez". Precies een object, kan je die ergens bestellen?
@recipe4hate En dit is dan beter dan proberen op een Wannez kruipen?
Nog nooit niks gereport
Verdorie, moet ik u van mijn ‘to do’ lijst gaan schrappen.Sinds je onderstaande schreef, is niks wat jij nog doet goed genoeg voor me.
Op mijn werk hebben we rolluiken en lijkt me zeker een even goeie investering als rolluiken.
O, ik ging er niet veel verder op ingaan hoor. Calm your titsNee, en we waren net van onderwerp veranderd, dus gelieve niet terug te keren. Anders is er nog een dating-topic in zwam.
En Wannez is met hoofdletter.

Geeft me het gevoel alsof er meerdere zijn@xAnyana ik wou hem niet tot object herleiden, net daarom ‘een’ zodat hij zich niet geviseerd zou voelen.

Gelukkig niet!Geeft me het gevoel alsof er meerdere zijn![]()

Maar toch echt niet beter hoorIk kan niet zeggen dat je ongelijk hebt.
Grafischer zijn in je antwoorden, liflafjes stellen ze hier niet meer op prijs.Gelukkig niet!![]()
Grafischer zou dat sentiment zeker niet beter makenGrafischer zijn in je antwoorden, liflafjes stellen ze hier niet meer op prijs.

Airco dus.Ik kan niet zeggen dat je ongelijk hebt.

Weet jij ook niet hoe dat moet?kun je ook eens antwoorden op zijn vraag?

Weet jij ook niet hoe dat moet?![]()
=>Er is hier een user, en aan de hand van sommige posts denk ik: Ja, dat is echt wel een slim persoon.
Maar dan zie ik andere posts van diezelfde user en dan denk ik bij mezelf: Hoe raak jij levend door een automatische draaideur?
Maar hij kan wel het antwoord zijn op bijna elke vraag
@Wannez