Het grote slowchat topic

Slowchat is precies dat, wat anders in een chatbox zou staan.
Die flauwe flirterige posts van insiders horen ofwel in het zwamtopic dat speciaal daarvoor gemaakt is, ofwel nergens wat mij betreft.

#teemkous
Mogen we ze dan reporten zodat jullie ze verplaatsen? :love: (liefst met extra strafpunten, je mag zelfs die van mij gebruiken)

Mogen we ze dan reporten zodat jullie ze verplaatsen? :love: (liefst met extra strafpunten)
Ik ben al blij dat het in deze vergaarbak van een thread staat en niet in alle andere :D
Wat de spuigaten uitloopt, mag je altijd reporten. Maar wel een beetje met beleid, want what comes around... :p

Ik ben al blij dat het in deze vergaarbak van een thread staat en niet in alle andere :D
Wat de spuigaten uitloopt, mag je altijd reporten. Maar wel een beetje met beleid, want what comes around... :p
Net daarmee, ik heb zo een paar vermoedens en ik wil gewoon de dienst terug leveren. :unsure:

Nah, in deze topic iets reporten zie ik me niet doen, ze links laten liggen en weg laten rotten omdat het richting de beerput begint te gaan, lijkt me realistischer. En blijkbaar ben ik niet de enige, waardoor het nut van het topic jammer genoeg wat verdwijnt.

En zo is het gesprek een andere richting uit, dus echt wel doodsimpel gedaan. Wat zijn eigenlijk de criteria om iets te reporten, ik bedoel moet het een algemene infractie zijn of kan dat ook als je eerder persoonlijk gebruskeerd/beledigd of iets bent? (Serieuze vraag, ik ben geen reportraid van plan)

En zo is het gesprek een andere richting uit, dus echt wel doodsimpel gedaan. Wat zijn eigenlijk de criteria om iets te reporten, ik bedoel moet het een algemene infractie zijn of kan dat ook als je eerder persoonlijk gebruskeerd/beledigd of iets bent? (Serieuze vraag, ik ben geen reportraid van plan)
Als je vindt dat een post tegen de forumregels ingaat. Een persoonlijke belediging is tegen de forumregels, maar bijvoorbeeld "hij is het niet eens met me" is dat niet :D En in tegenstelling tot wat Remake lijkt te denken, is het niet zo dat de mods het pistool zijn en de reportknop de trekker :D

Als je vindt dat een post tegen de forumregels ingaat. Een persoonlijke belediging is tegen de forumregels, maar bijvoorbeeld "hij is het niet eens met me" is dat niet :D En in tegenstelling tot wat Remake lijkt te denken, is het niet zo dat de mods het pistool zijn en de reportknop de trekker :D
Merci, ja vroeg ik mij af. Nog nooit niks gereport maar bij FB kan je bijv aangeven of het ‘jou’ aanstoot gaf of mogelijk een ander.

(Het is toch nog altijd dat ik €jeweetwel€ overschrijf naar rekeningnummer Loservakantiefonds en Remake dan straf krijgt, ja?)

Merci, ja vroeg ik mij af. Nog nooit niks gereport maar bij FB kan je bijv aangeven of het ‘jou’ aanstoot gaf of mogelijk een ander.

(Het is toch nog altijd dat ik €jeweetwel€ overschrijf naar rekeningnummer Loservakantiefonds en Remake dan straf krijgt, ja?)
Uiteraard, bestaande regelingen blijven geldig.

Je kan als je beledigd bent ook iets reporten. De mods bekijken dan of het al dan niet terecht is.

Gerapporteerd (en dus niet gereport) wegens persoonlijke bedreiging met straf.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan