Het grote slowchat topic

Mja, je doet ook niet echt veel om Wannez voor *jouw* zaak te winnen, meneer antileggingennietdik. Waar is de babe in bikini om die mens zijn hoofd te doen draaien? Zo eentje die verleidelijk vraagt ‘you wanna ride, big boy’ en hem dan op een Pearson Hammerandtongs de Mont Ventoux op laat tuffen. Doe uw job, Zes, anders is dat klagen waardeloos.

Wannez is al lang verloren. Dat weten we allemaal al.

Maar hij kan wel het antwoord zijn op bijna elke vraag (voor de vrouwen op dit forum, voor de mannen is het eerder #13):

2. What do you do to get rid of stress?
@Wannez

3. What is something you are obsessed with?
@Wannez

4. What three words best describe you?
@Wannez @Wannez @Wannez

5. What would be your perfect weekend?
@Wannez

7. What are you going to do this weekend?
@Wannez

8. What’s the most useful thing you own?
@Wannez

9. What’s your favorite way to waste time?
@Wannez

11. Do you have any pets? What are their names?
@Wannez

12. Where did you go last weekend? / What did you do last weekend?
@Wannez

13. What is something popular now that annoys you?
@Wannez

14. What did you do on your last vacation?
@Wannez

etc etc (ik ga ze niet alle 250 doen he)

Ge kunt toch niet veel verwachten van dit topic :unsure:
Ik zou verwachten dat het een verzameling van posts is die te afwijkend is voor andere Algemene topics of die doorgaan op een onderwerp waarvoor geen apart topic gemaakt moet worden.

In realiteit: een hoop flirterige posts, meestal met een tint van ‘ik geef maar de helft vrij van wat gebeurd is en enkel de insiders weten de rest hihi’.

Ik zou verwachten dat het een verzameling van posts is die te afwijkend is voor andere Algemene topics of die doorgaan op een onderwerp waarvoor geen apart topic gemaakt moet worden.

In realiteit: een hoop flirterige posts, meestal met een tint van ‘ik geef maar de helft vrij van wat gebeurd is en enkel de insiders weten de rest hihi’.
Soms gebeurt dat, maar inderdaad na zovele pagina's draait het al vaak anders uit.

Idd, er staat toch veel zever bij die rechtstreeks naar zwam mogen verplaatst worden.

Mja, ik snap je volledig (ik maak er mij zeker schuldig aan) maar aan de andere kant is dit wel een topic dat gekregen is voor net-geen-zwam-nonsense waar zwam inderdaad soms eens té absurd is. Je kan idd in de Zwam misschien een extra topic grafische beschrijving van intieme ontmoetingen gaan maken. Maar aan de andere kant, dit is slow en iedereen kan hier zijn haak in slaan en de richting van het gesprek aanpassen, daar zal er altijd wel ene in meegaan. Als je dagen niet komt, heb je ook niks gedaan om het minder flirterige onzin te maken.

Ah ja, om op mijn paard en thema te blijven @Wannez ❤️ @xAnyana @Wannez ❤️ @xAnyana @Wannez ❤️ @xAnyana

Slowchat is precies dat, wat anders in een chatbox zou staan.
Die flauwe flirterige posts van insiders horen ofwel in het zwamtopic dat speciaal daarvoor gemaakt is, ofwel nergens wat mij betreft.

#teemkous

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan