Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 keer?Maar wel nog steeds afgesproken. Toch al slimmer dan @Wannez want die loopt er 2 keer in. Tenzij hij het spreekwoord "een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen" iets te letterlijk neemt.

Ik begin bijna te geloven dat je er nog trots op bent ook..2 keer?![]()
Die eerste keer omdat hij zo wanhopig was en de 2de keer omdat hij zat was in zijn caravan.Waar haal jij dat we elkaar maar 2x hebben gezien?!?![]()
De legging ging/bleef dan ook uit bij hem!Ik begin bijna te geloven dat je er nog trots op bent ook..

Wel kudos als ge daar daadwerkelijk verkleed als clown gaat aanschuivenBeter zonder afspraak afschaffen en capaciteit voorzien voor afspraak.
Wie heeft er nu zin en tijd om daar als een clown te gaan aanschuiven. Tis 2022

Voor jou ga ik een uitgebreid verslag in PM sturen aja!Houden zo!
Een beeld zegt meer dan duizend woorden!Voor jou ga ik een uitgebreid verslag in PM sturen aja!
Ik ga express er ergens een legging in verwerken in het verhaal.

Gaan we foto's makenEen beeld zegt meer dan duizend woorden!![]()

Mission accomplishedIk ben nog steeds misselijk van die hand in hand foto van jou en @Mulan dus ik kan nog wel een jaar of 30 voort.

Teer zieltje he gijIk ben nog steeds misselijk van die hand in hand foto van jou en @Mulan dus ik kan nog wel een jaar of 30 voort.

Teer zieltje he gij![]()
Ik heb die foto gezien. Dus uwe hond zijn scheten zullen niks voorstellen!Moest je mijn hond zijn scheten kunnen ruiken zou je beseffen dat ik al wat gewoon ben.
Mja, je doet ook niet echt veel om Wannez voor *jouw* zaak te winnen, meneer antileggingennietdik. Waar is de babe in bikini om die mens zijn hoofd te doen draaien? Zo eentje die verleidelijk vraagt ‘you wanna ride, big boy’ en hem dan op een Pearson Hammerandtongs de Mont Ventoux op laat tuffen. Doe uw job, Zes, anders is dat klagen waardeloos.Ik ben nog steeds misselijk van die hand in hand foto van jou en @Mulan dus ik kan nog wel een jaar of 30 voort.