Squidward
Well-known member
Ik denk dat het vooruitzicht op een nacht ongebreidelde passie met Wannez gevoelig ligt, die mens heeft nu eenmaal een wachtlijst.Ik zag geen enkele reden tot boosheid in dat topic, vandaar mijn verbijstering.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het vooruitzicht op een nacht ongebreidelde passie met Wannez gevoelig ligt, die mens heeft nu eenmaal een wachtlijst.Ik zag geen enkele reden tot boosheid in dat topic, vandaar mijn verbijstering.
Hoe zet ik me op die lijst?Ik denk dat het vooruitzicht op een nacht ongebreidelde passie met Wannez gevoelig ligt, die mens heeft nu eenmaal een wachtlijst.
Zég!Ik denk dat het vooruitzicht op een nacht ongebreidelde passie met Wannez gevoelig ligt, die mens heeft nu eenmaal een wachtlijst.

Een een transitie ondergaan. Probeer binnen een paar jaar nog eens.Hoe zet ik me op die lijst?
Wie ben jij om te zeggen wat ik ben? We zijn 2022 he, ik kies dat zelf.Een een transitie ondergaan. Probeer binnen een paar jaar nog eens.
DMeke sturen naar Wannez en lief vragen of je op de lijst mag. Als je bepaalde talenten hebt die jou er doen uitspringen, ook melden.Hoe zet ik me op die lijst?
Een Duitse Mail?DMeke sturen naar Wannez en lief vragen of je op de lijst mag. Als je bepaalde talenten hebt die jou er doen uitspringen, ook melden.
Direct Mail, tenzij je eerder richting sado-macho gaat, dan mag dat voor de sfeer wel in het Duits. Wannez is kennelijk een heel goede ziel dus zelfs als jij denkt dat het niks is, zal de feedback toch wel opbouwend zijn. Ik stem #Wemake2022Een Duitse Mail?
Ik heb enorm veel talenten, alleen niet in die sector.
Aha. Toch al 1 stem als ik mijn politieke partij opricht.Ik stem #Wemake2022

Wannez heeft een voorkeur voor een bepaald geslachtsdeel da's al. Je mag zijn wie je wil hoorWie ben jij om te zeggen wat ik ben? We zijn 2022 he, ik kies dat zelf.
En een sollicitatiegesprek in PM voeren. Die heb ik al achter de rug!DMeke sturen naar Wannez en lief vragen of je op de lijst mag. Als je bepaalde talenten hebt die jou er doen uitspringen, ook melden.
Wat een bekrompen gedachtegoed, imo is @Wannez van weinig viesEen een transitie ondergaan. Probeer binnen een paar jaar nog eens.
Portugese mail?En een sollicitatiegesprek in PM voeren. Die heb ik al achter de rug!
@Jonas89 , dodged that bulletThe plot thickens, Jonas en ik hebben vorige zomer zelfs bewust met elkaar afgesproken!![]()

Hou ons wel op de hoogte als de praktische proef komt, want zelf begin ik eerder te denken dat @Wannez eerder een mythologisch creatuur is.Wannez heeft een voorkeur voor een bepaald geslachtsdeel da's al. Je mag zijn wie je wil hoor
En een sollicitatiegesprek in PM voeren. Die heb ik al achter de rug!
't Is precies ook de ene na de andere bij u.The plot thickens, Jonas en ik hebben vorige zomer zelfs bewust met elkaar afgesproken!![]()
Zo blijft ze jong't Is precies ook de ene na de andere bij u.
Jah, amai nog niet, sloerie die ik ben!'t Is precies ook de ene na de andere bij u.