Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het schept een band he.Het is duidelijk bij sommigen hier dat julie ontstaan zijn als schepje uit die bokaal.
Het is duidelijk bij sommigen hier dat julie ontstaan zijn als schepje uit die bokaal.
Oh ik dacht dat ik een kloon was.Het is duidelijk bij sommigen hier dat julie ontstaan zijn als schepje uit die bokaal.
Dank ublijf dat maar jezelf wijsmaken

They broke the mold, dearie, they broke the mold.Oh ik dacht dat ik een kloon was.
Ah , ik had clown begrepen...Oh ik dacht dat ik een kloon was.
Ze hebben de schimmel gebroken? Wat wil dat zeggen?They broke the mold, dearie, they broke the mold.
Ik denk dat dat iets met @Wannez te maken heeft die niet vies is van een schimmelke meer of minder.Ze hebben de schimmel gebroken? Wat wil dat zeggen?
Gij zijt gewoon nog steeds pissed ja, zure6!Bwa ik ken er nog wel die van niks vies zijn. Zo uniek is dat niet.
Wannez heeft wél standaarden, hoor. Ge zult bijvoorbeeld trots zijn om te horen dat ik ‘em begot zijn kot niet kan uitlokken. Dus ergens is uw invloed wel merkbaar.Bwa ik ken er nog wel die van niks vies zijn. Zo uniek is dat niet.
Zelfs wannez kent de "don't stick your Dick in crazy" les. Hij heeft het wel weer moeten aan de lijve ondervinden natuurlijk maar ja.. Zo kennen we hem.Wannez heeft wél standaarden, hoor. Ge zult bijvoorbeeld trots zijn om te horen dat ik ‘em begot zijn kot niet kan uitlokken. Dus ergens is uw invloed wel merkbaar.
Maar ik ben Crazy Deluxe, da’s toch wel nog plezant hoor. Enfin, voor mij toch. Maar dus, ik mag nog formaat lantaarnpaal worden, geen Zure_Zes voor mij? Toch wel teleurstellend…Zelfs wannez kent de "don't stick your Dick in crazy" les. Hij heeft het wel weer moeten aan de lijve ondervinden natuurlijk maar ja.. Zo kennen we hem.
Triggered!Maar ik ben Crazy Deluxe, da’s toch wel nog plezant hoor. Enfin, voor mij toch. Maar dus, ik mag nog formaat lantaarnpaal worden, geen Zure_Zes voor mij? Toch wel teleurstellend…

Met alles wat je hier neerpende, denk ik dat veel mensen jou als een soort bidsprinkhaan zien. Na de liefdesdaad maak jij ons gewoon af, vrezen wij....Maar ik ben Crazy Deluxe, da’s toch wel nog plezant hoor. Enfin, voor mij toch. Maar dus, ik mag nog formaat lantaarnpaal worden, geen Zure_Zes voor mij? Toch wel teleurstellend…
Ah dat is hoe je je moet lokken. Dan ben ik Crazy Super Deluxe Plus!Triggered!![]()
Met alles wat je hier neerpende, denk ik dat veel mensen jou als een soort bidsprinkhaan zien. Na de liefdesdaad maak jij ons gewoon af, vrezen wij....