knight-rider
Well-known member
Die zitten in Westende.Opnames van 10 om te zien?
Volgens mij staat het Q Beach house zoals reeds meerdere jaren in Oostende?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zitten in Westende.Opnames van 10 om te zien?
Klinkt als die vraag over de boom in het bos. Maar we zouden geen woord van jullie willen missen.Een technische vraag voor @Loser.
Als een member de crew niet op ignore kan zetten, kan crew dan members op ignore zetten?![]()
Zeker?Klinkt als die vraag over de boom in het bos. Maar we zouden geen woord van jullie willen missen.
Ik heb geen reden om aan te nemen dat er crew is die de ignore functie gebruikt hoor, vroeg me dat gewoon af.Klinkt als die vraag over de boom in het bos. Maar we zouden geen woord van jullie willen missen.

Ik moet ook al niet meer vragen wie mij op ignore gezet heeft. Wel kwetsend.(En het antwoord is ja, weet ik heel toevallig dankzij 1 niet nader genoemd persoon)

Doet me denken aan een klasgenoot in’t middelbaar. Die vroeg zich af hoe lang het zou duren om een tonic flesje te vullen en bracht dat dagelijks mee in z’n rugzak om zijn vorderingen te tonen.
Na enkele dagen begon de inhoud gelig/bruinig te worden.

wtf
Toegegeven, deze is voor u. 1-47 voor mij.Zie, en dan komt er weer geen reactie, typisch.
"during the argument he opened the refrigerator, took a large jar of pickles and dumped it out and started rinsing it out and said, "This is the cum jar now!"
.The fuck did I just read?
Is hij intussen getrouwd?
![]()
Mwooaa blijft toch foto finish hoor.Die zulke zieke sh*'t is waarom ik zo graag naar BG kom. Dan zie ik dat er ziekere geesten zijn dan mezelf.
blijf dat maar jezelf wijsmakenMwooaa blijft toch foto finish hoor.
Kijk gewoon rechtstreeks op RedditDie zulke zieke sh*'t is waarom ik zo graag naar BG kom. Dan zie ik dat er ziekere geesten zijn dan mezelf.