Het grote slowchat topic

Wat is dat met gij zeg? Eerst een nickchange omdat ge u geviseerd voelt en nu begin je over gevoelens :oink::oink:.

Wie ben jij en wat heb je met de echte straight_six gedaan?
Zijn echte ik komt gewoon boven drijven.
Eigenlijk vind hij leggings best wel tof, hell hij draagt ze waarschijnlijk bij het typen van zijn antwoord hierop.

Maar is dit omdat hij dronken is, of uit de kast aan het komen is? Wordt ongetwijfeld vervolgd.
giphy.gif

De waarheid lag wel niet veraf. Ik had bijna een fles wijn (om te voorkomen dat mijn vrouw begint te wijnen ben ik heel onze voorraad naar binnen aan het werken) op toen ik dat gepost had. Mijn welgemeende excuses @nestorius

De waarheid lag wel niet veraf. Ik had bijna een fles wijn (om te voorkomen dat mijn vrouw begint te wijnen ben ik heel onze voorraad naar binnen aan het werken) op toen ik dat gepost had. Mijn welgemeende excuses @nestorius
Mijn psy zei nog dat ik zekerheden nodig heb, die nick change is een directe aanval op mijn al fragiel brein (#shutupremake) omdat ik niet wou investeren in zijn idee om van afgedankte leggings compost voor biologische wijn te maken.

Mijn psy zei nog dat ik zekerheden nodig heb, die nick change is een directe aanval op mijn al fragiel brein (#shutupremake) omdat ik niet wou investeren in zijn idee om van afgedankte leggings compost voor biologische wijn te maken.
Ik acht de compost waarde van 6 zelf toch wel hoger dan die van leggings... :unsure:

Ik las mijn naam, dus ik reageer even.

Ik weet niet hoe het met uw productie zit maar om een soepkom vol te krijgen moet je toch al serieus aan het werk :unsure:
Doet me denken aan een klasgenoot in’t middelbaar. Die vroeg zich af hoe lang het zou duren om een tonic flesje te vullen en bracht dat dagelijks mee in z’n rugzak om zijn vorderingen te tonen.
Na enkele dagen begon de inhoud gelig/bruinig te worden.

Doet me denken aan een klasgenoot in’t middelbaar. Die vroeg zich af hoe lang het zou duren om een tonic flesje te vullen en bracht dat dagelijks mee in z’n rugzak om zijn vorderingen te tonen.
Voor een zebra is dat een koud kunstje

edit : f*cking youtube, een filmpje van zebra's is age restricted...

Ad fundum film vibes!

In Brustem, op de Chaussée d'Amour

"Papa wou sekswerkster Irina achterwaarts in de poes nemen, maar zijn dochter Chenayah mocht het bordeel niet in om te komen kijken"

"Thuis supportert ze nochtans ook altijd wanneer ik haar mama pak"
Gij kent Irina ook ofwa?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan