Dat staat nog niet in onze database, vreemd!(fkes opgezocht… ge zijt jonger dan ik)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat staat nog niet in onze database, vreemd!(fkes opgezocht… ge zijt jonger dan ik)
In mijne prive databaseDat staat nog niet in onze database, vreemd!

Het verbaast me steeds meer hoe gij harder op mijn (tweelings)broer lijkt dan mijn broer zelfIk was geen pissing contest aan het houden hoor.
Maar als ik dat wel deed zou ik u nu informeren dat mijn 4333 enkel de mails zijn waar ik in de "TO" sta. De CCs en BCCs gaan automatisch naar een andere folder.

Be my guestIk wil u wel vervangen!![]()
Dank je voor het compliment, maar je kent mijn visie!Ik wil u wel vervangen!![]()

Sharing is caring?Dank je voor het compliment, maar je kent mijn visie!![]()
Sharing is caring?
Je verdient idd m’n onverdeelde aandachtOké dan @Wannez voor mij alleen![]()

Pun intended?Eerder met een zeis lijkt me dan... Een zilveren zeis om precies te zijn...
Wak, snok, deraf, clean cut...
DM mij eens, ik denk dat we u moeten gaan floaten op de beurs, interesse hoog, inzet laag. we kunnen u efficiënter inzetbaar maken zo.Je verdient idd m’n onverdeelde aandacht![]()
What’s in it for me? :fry:DM mij eens, ik denk dat we u moeten gaan floaten op de beurs, interesse hoog, inzet laag. we kunnen u efficiënter inzetbaar maken zo.
Gij gokt toch af en toe eens graag?What’s in it for me? :fry:

In Squid heb ik schier grenzeloos vertrouwen, maar als je het op deze manier aanbrengt, maak je me wel achterdochtig.Gij gokt toch af en toe eens graag?
Risico's nemen, daar zit je toch niet mee in?![]()
Inzetten op jezelf en je eigen aandelen kopen bedoelde ik vooral.In Squid heb ik schier grenzeloos vertrouwen, maar als je het op deze manier aanbrengt, maak je me wel achterdochtig.

Wij gaan voor een low-input, high-result, time efficient aanpak waarin we een quality human resource (de Wannez) over een diversified field gaan uitzetten. Via time slots en real time feedback draaien wij aan maximum capacity terwijl we een laid back vibe behouden, waardoor onze final result hopelijk zorgt voor een high-input, optimal result vanuit de field voor onze core business (opnieuw de Wannez).What’s in it for me? :fry: