Blacky ook! Uitnodiging verloren, welk uur was het? @Tomski
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blacky ook! Uitnodiging verloren, welk uur was het? @Tomski
Zomaar uit het oog verloren?Blacky ook! Uitnodiging verloren, welk uur was het? @Tomski
Of maar met een half oog gezien.Zomaar uit het oog verloren?
@Tomski moet hier ook nog een hele serie one-liner dadjokes posten, naar de frituur rijden met de aanhangwagen om alle vleeskens van de bestelling mee te krijgen of koken.@Tomski, en gij nu? Die mensen moeten ondertussen nog een volledig chateau verbouwen én den glamping uitbaten. Ok, tis een pool zonder house maar dan nog, dat is nu eens tempo zie!
Bekijk bijlage 11800
De dadjokes, dat is een automatisme van een goed geoliede machine! Dat is *pew* *pew* dadjoke dadjoke *all the panties drop* en Tomski out in nen blaze of glory.@Tomski moet hier ook nog een hele serie one-liner dadjokes posten, naar de frituur rijden met de aanhangwagen om alle vleeskens van de bestelling mee te krijgen of koken.
En nu int vlams?De dadjokes, dat is een automatisme van een goed geoliede machine! Dat is *pew* *pew* dadjoke dadjoke *all the panties drop* en Tomski out in nen blaze of glory.
Eh… nee, ik kan Tomski in het Vlaams niet sexy maken, sorry, er zijn limieten aan mijn schrijftalent.En nu int vlams?
Verkopen in stukjes he, makker!Ge had em snel teruggebracht ze... Ben daar zeker van
Waarom denk je dat ik 4 kinderen heb.... Ze functioneren allemaal nog met maar 1 nier...Verkopen in stukjes he, makker!
Ge weet gij zeker niet wat die petieterige orgaantjes opbrengen op de zwarte markt?!?
Topidee. Met 1 long kunnen ze ook nog leven zeker?Waarom denk je dat ik 4 kinderen heb.... Ze functioneren allemaal nog met maar 1 nier...
Zijn er echt geen limieten aan hoe jij gewicht verliest? Heb jij nog al je ribben?Topidee. Met 1 long kunnen ze ook nog leven zeker?
Zolang ik nog een ruggengraat heb is alles ok. Dat kunnen we niet van iedereen zeggen.Zijn er echt geen limieten aan hoe jij gewicht verliest? Heb jij nog al je ribben?
Da's een meisje, die was al binnen, lang voor ik papa had gespot.Waar was je vierde? Ergens anders afgezet?
Straight_SimpsonZolang ik nog een ruggengraat heb is alles ok. Dat kunnen we niet van iedereen zeggen.