Green Mamba
Well-known member
Heb je dan toch eindelijk die job bij de frituur te pakken?net "de talk" gehad met de N+1 over mijn vertrek...
nooit plezant zulke babbels
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je dan toch eindelijk die job bij de frituur te pakken?net "de talk" gehad met de N+1 over mijn vertrek...
Heb je dan toch eindelijk die job bij de frituur te pakken?
Staat dat dan binnen?Dat moet nog niet buiten![]()

Ik denk dat dat kan vallen onder grensoverschrijdend gedrag. Maar goed, wel mooi dat die nu eindelijk weet dat het niet de ooievaars of de kolen zijn.net "de talk" gehad met de N+1 over mijn vertrek...

Andere WG of FT zelfstandig?nee, ik kon het VAA niet betalen, ik kwam negatief uit op mijn nettoloon voor de frieten die ik mee neem naar huis.
Is dat @zwarten die we daar door de ruit zien?ze waren vorige keer al geweldig gelukt
![]()
Waar is die sideboob?Is dat @zwarten die we daar door de ruit zien?
Als ja: Dan hebben we al uw broer, en de sideboob van uw vrouw gezien. Blijven posten Tom, dan kunnen we de hele familie in kaart brengen !
Ik vind het nimeerWaar is die sideboob?
En zag je ook haar knie op dezelfde foto?

Cava toch nog?Wel erg vrouwelijke benen voor @zwarten
Wat?! De archiefmeester die iets niet kan terugvinden? Er zijn geen zekerheden meerIk vind het nimeer![]()

Ach, gij leeft ook nog.Wat?! De archiefmeester die iets niet kan terugvinden? Er zijn geen zekerheden meer![]()
Was in het kokenforum, een buitenfoto dus vorige zomer +-.Ik vind het nimeer
Cava toch nog?
Dus gij zijt wat als wijn?soit als ge ooit witte melkflessen tegenkomt op nen foto van tomski da zal ik wel zijn.
Ik heb twee modi.. rood of wit.
Ik heb er 4: wit, rood, rood-met-witte vellekes, paarssoit als ge ooit witte melkflessen tegenkomt op nen foto van tomski da zal ik wel zijn.
Ik heb twee modi.. rood of wit.
Viespeuk.Ik heb er 4: wit, rood, rood-met-witte vellekes, paars