Het grote slowchat topic

Ik weet nu niet of ge @Loser vraagt voor uw orgie, denkt dat hij voor 250€ iemand van kant zal maken, of ge wilt dat hij hier vertrekt.

Wat het ook is:
DecisiveCourageousDove-size_restricted.gif
De orgie denk ik niet, want zelfs Loser zal toch nog een greintje eergevoel hebben hoop ik.

Voor de rest ligt de keuze volledig bij hem. 250€ om van kant te maken zou natuurlijk wel echt een soldenprijsje zijn.

25k ?
Ik heb het hier al 1000x gezegd hè, "voor het geld van de trouw hebt ge volgens mij ook een zwembad"

Tis dus een zwembad + jacuzzi precies 🤦‍♂️
Vrouwen..
Gerapporteerd wegens seksisme!
JOUW exemplaar staat niet gelijk aan ALLE vrouwen. :fingerguns_r:

Vriendelijke groeten, de vrouw die haar trouw geregeld (én betaald 😈) heeft voor 1000 euro. 😝

Je ziet dat slowchat echt de onderste laag van BG is.. Een trouw van 1000€ een pauperzwembadje van 25k, zelf eten koken, geen Duitser op de oprit (al heb ik dat wel en mijn trouw was ook duurder, zelfs nog een titanium heup erbij gekregen). Mss kan ik stilaan me opwerken naar Pol en actua.

Je ziet dat slowchat echt de onderste laag van BG is.. Een trouw van 1000€ een pauperzwembadje van 25k, zelf eten koken, geen Duitser op de oprit (al heb ik dat wel en mijn trouw was ook duurder, zelfs nog een titanium heup erbij gekregen). Mss kan ik stilaan me opwerken naar Pol en actua.
Dat zal toch afhangen van: hoeveel kost uw velo, hoeveel kost uw vrouw en ga je naar ‘klassevolle’ swingersfeewtjes.

De orgie denk ik niet, want zelfs Loser zal toch nog een greintje eergevoel hebben hoop ik.

Voor de rest ligt de keuze volledig bij hem. 250€ om van kant te maken zou natuurlijk wel echt een soldenprijsje zijn.
Voor 250€ wil ik jou wel laten verdwijnen.

straight_six

Toch was dat zo. Ik schrok daar echt van.

Dat was een volledige scan van mijn lichaam, alles wat ik droeg, is toen eveneens gecontroleerd geweest en na enige tijd mocht ik dan gewoon mijn reis verder zetten. Ik kreeg nog droogjes de melding dat alles in orde was en ik gewoon mijn reis mocht voortzetten.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan