Mulan
Well-known member
Mijn pervers en veel fantasierijk brein komt niet verder dan: ze gaat op zijn hoofd zitten. Wilt dat dan zeggen dat Mulan 6 zijn 9 is. En hij liever niet zo recht is?
Gelieve het juiste beeld te gebruiken aub. Merci!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn pervers en veel fantasierijk brein komt niet verder dan: ze gaat op zijn hoofd zitten. Wilt dat dan zeggen dat Mulan 6 zijn 9 is. En hij liever niet zo recht is?
Ik snap niet waarom je dat nijlpaard nu in een slecht daglicht moet zetten.![]()
Dan zou die nog een legging moeten aanhebben.![]()
Welk nijlpaard?Ik snap niet waarom je dat nijlpaard nu in een slecht daglicht moet zetten.

Als we ze allebei op die meet krijgen, is het ga-ran-tie koekenbak.Gho tot het zo ver is. Degene die het hardst ergens tegen in gaan, de eerste zijn om overstag te gaan.
Alee, Mulan, dan stuur ik u eens een selfie en dan smijt je die zo online!Welk nijlpaard?![]()
Sorry, typfout. Ik bedoelde @MulanWelk nijlpaard?![]()
Door hem niet af te maken.
@Lint , klinkt als de forummeet die je voorstelde.Een bruidsvlucht heet dat volgens google. Meerdere nesten die samen uitvliegen zodat koninginnen niet paren met mannetjes uit eigen nest. En ze verzamelt zo veel mogelijk zaad (bukake ant gangbang!) En daarna vallen alle mannetjes dood.
Nature, you crazy!

Het gaat wel saai worden op dees forum als na ene keer (hun eerste keer?@Lint , klinkt als de forummeet die je voorstelde.
) "alle mannetjes dood" vallen (al schat ik die kans wel reëel hier).Het gaat wel saai worden op dees forum als na ene keer (hun eerste keer?) "alle mannetjes dood" vallen (al schat ik die kans wel reëel hier).
Er is hoopKans is groot dat ik dood ben als ik thuiskom

Voor €250 mag je op de forummeet met iedereen van dattum gaan geven. Eten en drank niet inbegrepen. Kwestie was die advertentie uit de SW topic eigenlijk een DnD meetup!Ik was met een half oog het topic aan het inhalen en pas na drie pagina's, zo ergens rond pagina 596, had ik door dat dit niet het Sekswerkers topic is![]()

250€ voor vrouwen die ter plekke schijten, kotsen, pissen, langs alle kanten blubberen en dan heb je nog de kans om in een bloedbad terecht te komen daar vanonder.Voor €250 mag je op de forummeet met iedereen van dattum gaan geven. Eten en drank niet inbegrepen. Kwestie was die advertentie uit de SW topic eigenlijk een DnD meetup!
Ik weet nu niet of ge @Loser vraagt voor uw schijt pis kots en/of blubber orgie, denkt dat hij voor 250€ iemand van kant zal maken, of ge wilt dat hij hier vertrekt.250€ voor vrouwen die ter plekke schijten, kotsen, pissen, langs alle kanten blubberen en dan heb je nog de kans om in een bloedbad terecht te komen daar vanonder.
Ik zou eerder 250€ geven om sommigen van het forum te laten verdwijnen. Hm.. Brengt me precies plots op een idee.
@Loser geen zin in een bijverdienste?
Iemand laten verdwijnen en je eerste idee is *Loser*??? Wel gekwetst nu, SS, not gonna lie.250€ voor vrouwen die ter plekke schijten, kotsen, pissen, langs alle kanten blubberen en dan heb je nog de kans om in een bloedbad terecht te komen daar vanonder.
Ik zou eerder 250€ geven om sommigen van het forum te laten verdwijnen. Hm.. Brengt me precies plots op een idee.
Misschien heeft Loser zin in een bijverdienste?