Het grote slowchat topic

Mijn pervers en veel fantasierijk brein komt niet verder dan: ze gaat op zijn hoofd zitten. Wilt dat dan zeggen dat Mulan 6 zijn 9 is. En hij liever niet zo recht is?
IMG-20220723-203611.jpg

Gelieve het juiste beeld te gebruiken aub. Merci!

Ik was met een half oog het topic aan het inhalen en pas na drie pagina's, zo ergens rond pagina 596, had ik door dat dit niet het Sekswerkers topic is 😐

Een bruidsvlucht heet dat volgens google. Meerdere nesten die samen uitvliegen zodat koninginnen niet paren met mannetjes uit eigen nest. En ze verzamelt zo veel mogelijk zaad (bukake ant gangbang!) En daarna vallen alle mannetjes dood.

Nature, you crazy!
@Lint , klinkt als de forummeet die je voorstelde.

Ik was met een half oog het topic aan het inhalen en pas na drie pagina's, zo ergens rond pagina 596, had ik door dat dit niet het Sekswerkers topic is 😐
Voor €250 mag je op de forummeet met iedereen van dattum gaan geven. Eten en drank niet inbegrepen. Kwestie was die advertentie uit de SW topic eigenlijk een DnD meetup!

Stappen hier een resto binnen, lege tafel van 6, niet gereserveerd en we zetten ons neer. Direct een serveuske bij ons voor drank op te nemen.

Ze neemt de bestelling op en zegt: en sorry voor het wachten!!

We zitten amper 60 sec neer :lol:
Denk dat de vorige gaan lopen zijn :lol:

Voor €250 mag je op de forummeet met iedereen van dattum gaan geven. Eten en drank niet inbegrepen. Kwestie was die advertentie uit de SW topic eigenlijk een DnD meetup!
250€ voor vrouwen die ter plekke schijten, kotsen, pissen, langs alle kanten blubberen en dan heb je nog de kans om in een bloedbad terecht te komen daar vanonder.

Ik zou eerder 250€ geven om sommigen van het forum te laten verdwijnen. Hm.. Brengt me precies plots op een idee.

Misschien heeft Loser zin in een bijverdienste?

250€ voor vrouwen die ter plekke schijten, kotsen, pissen, langs alle kanten blubberen en dan heb je nog de kans om in een bloedbad terecht te komen daar vanonder.

Ik zou eerder 250€ geven om sommigen van het forum te laten verdwijnen. Hm.. Brengt me precies plots op een idee.

@Loser geen zin in een bijverdienste?
Ik weet nu niet of ge @Loser vraagt voor uw schijt pis kots en/of blubber orgie, denkt dat hij voor 250€ iemand van kant zal maken, of ge wilt dat hij hier vertrekt.

Wat het ook is:
DecisiveCourageousDove-size_restricted.gif

Misschien heeft Loser zin in een bijverdienste?
Iemand laten verdwijnen en je eerste idee is *Loser*??? Wel gekwetst nu, SS, not gonna lie.

tenor.gif

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan