Het grote slowchat topic

Zoon had geen zin in paella maar wou wel een “steak voor grote mensen”.
300 gram entrecote, saignant. Het bleek naïef om overschot te verwachten.

Zoon had geen zin in paella maar wou wel een “steak voor grote mensen”.
300 gram entrecote, saignant. Het bleek naïef om overschot te verwachten.
627926819113d.webp

Denk dat er ergens een fetisj festival bezig is. Zoveel schaarsgekleede deernes in A'pen centraal.

Het is zo een kwestie van het water dat te diep is, denk ik. 6 loopt teveel risico dat ze hem pootje lap legt en op zijn hoofd gaat zitten tot hij niet meer bovenkomt.
Mijn pervers en veel fantasierijk brein komt niet verder dan: ze gaat op zijn hoofd zitten. Wilt dat dan zeggen dat Mulan 6 zijn 9 is. En hij liever niet zo recht is?

Mijn pervers en veel fantasierijk brein komt niet verder dan: ze gaat op zijn hoofd zitten. Wilt dat dan zeggen dat Mulan 6 zijn 9 is. En hij liever niet zo recht is?
Als 6 ooit uit vrije wil zegt dat hij Mulan een 9 vindt, dan is er oprecht nog hoop voor de wereld. Ik vrees alleen dat wat 6 recht krijgt, iets anders zal moeten zijn. Vergeet niet van toestemming te vragen voor je Mulan op iemand’s hoofd zet.

Als 6 ooit uit vrije wil zegt dat hij Mulan een 9 vindt, dan is er oprecht nog hoop voor de wereld. Ik vrees alleen dat wat 6 recht krijgt, iets anders zal moeten zijn. Vergeet niet van toestemming te vragen voor je Mulan op iemand’s hoofd zet.
Gho tot het zo ver is. Degene die het hardst ergens tegen in gaan, de eerste zijn om overstag te gaan.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan