Mulan
Well-known member
Mulan is gewoon uitgeswiped qua BG, allweighed and all found wanting.Dismissed and unwanted (or unavailable...@kay-gell )
FTFY
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mulan is gewoon uitgeswiped qua BG, allweighed and all found wanting.Dismissed and unwanted (or unavailable...@kay-gell )
Je kan er altijd ene uitkiezen en mits smoothie bowls en CrossFit een Kay-Gell-alike maken? Beetje gelijk Frankenstein, Mulanenstein.
Ik denk niet dat smoothie bowls en CrossFit ook zorgen voor (de juiste) hoek eraf.Je kan er altijd ene uitkiezen en mits smoothie bowls en CrossFit een Kay-Gell-alike maken? Beetje gelijk Frankenstein, Mulanenstein.
![]()

Ik denk niet dat smoothie bowls en CrossFit ook zorgen voor (de juiste) hoek eraf.![]()

Wrijf het er wat maar in

Naaaah, je bent in goed gezelschap!Wrijf het er wat maar in![]()

![]()
Schaam u, we zijn 2022!
Ik zal in 2023 nog eens proberenNaaaah, je bent in goed gezelschap!![]()

Ik zal hier nog rap wat gaan photoshoppen ofwa?Ik had wel minstens een "die gade gij ni palen" verwacht.

Edde gij daar geen tijd voor?Ik zal hier nog rap wat gaan photoshoppen ofwa?![]()

Jawel. Maar geen ticket, geen service!Edde gij daar geen tijd voor?![]()
Wist ni wa categorie te kiezenJawel. Maar geen ticket, geen service!

Paal in perk?Wist ni wa categorie te kiezen![]()
We zitten nog niet aan het quotum voor die meme, nog slechts 11.385 te gaan. Daarna komt die woordspeling als eerste aan de beurt.Ik had wel minstens een "die gade gij ni palen" verwacht.
Ge weet da toch niet op voorhandIk ben nog altijd bezet dan![]()

Ge weet da toch niet op voorhand![]()
Is dat een statement van hoop of vrees?Ik ben nog altijd bezet dan![]()
Juist jaEigenlijk kan je heel deze thread wel hernoemen naar de grote bg-dating thread.