Squidward
Well-known member
Ik zou 700km overhebben voor jou! Maar alleen voor jou, ik werk het telefoonboek niet af, daar zit het verschil.Bwoa, zou jij dan geen+-70km over hebben voor mij?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou 700km overhebben voor jou! Maar alleen voor jou, ik werk het telefoonboek niet af, daar zit het verschil.Bwoa, zou jij dan geen+-70km over hebben voor mij?![]()
Wannnez datet doorgaans ook enkel "lokaal".Ik zou 700km overhebben voor jou! Maar alleen voor jou, ik werk het telefoonboek niet af, daar zit het verschil.
Kom hier, schat, en ik zal eens laten zien waar die calippo nog kan belanden@Loser graag uw idee hierover.
Gaat hij voor de titel ‘erkend streekproduct’?Wannnez datet doorgaans ook enkel "lokaal".
ttt... #DaGaDeGijNieBetalen is de juiste feministische reactie.#DAgadeGijNieBepalen! Seksist!
Klopt!ttt... #DaGaDeGijNieBetalen is de juiste feministische reactie.
*steekproductGaat hij voor de titel ‘erkend streekproduct’?
Lees dit als: Seks is een grap van Loser
Ah bon, ik dacht dat hij bezig was aan een eigen versie van de "Gault Millau", de 'Ho Millau'.Gaat hij voor de titel ‘erkend streekproduct’?

Hoe weet jij dat?Lees dit als: Seks van Loser is een grap
Ik ben een gever.Hoe weet jij dat?
Ik ben een gever.

Awel. Da's voor mij seks.Ja in het geven van warns en bans en vervelende pb berichten.![]()
Ja in het geven van warns en bans en vervelende pb berichten.![]()
Jij krijgt pb van Loser?!?!Pas hiermee op...Awel. Da's voor mij seks.
Dus bedankt.

macht erotiseert, ergo het is nooit ongewenst, hoogstens onverwachtPas hiermee op...
Ongewenste pb's staan dan gelijk aan seksuele aanranding.![]()
Putin is ook ne Loser....Maar hij is een Loser, dus valt er wel iets te vrezen?![]()