Het grote slowchat topic

Ze mochten gerust een andere dag uitgekozen hebben om elkaar neer te knallen.

Ik moest juist vandaag en morgen werken van heel de maand. Ik had nog geen werk genoeg met al de zatlappen die brokken gereden hebben om hun verlof in te zetten.
Ik heb mijn eigen onderzoek gevoerd en ik kom uit bij de Albanese maffia. Afrekening in het milieu dus, zoals te verwachten was.

Ik blijf er bij dat ik bij jullie moet werken met mijn skills.

Ik heb mijn eigen onderzoek gevoerd en ik kom uit bij de Albanese maffia. Afrekening in het milieu dus, zoals te verwachten was.

Ik blijf er bij dat ik bij jullie moet werken met mijn skills.
Ze hebben hem al, ik mag niets zeggen maar ik kan wel zeggen dat je toch beter niet direct een carrièreswitch maakt.

Heb je 28 jaar nodig om genoeg af te vallen tot je 50 kg weegt?
Een persoon met motivatie, inzet en doorzettingsvermogen kan van mijn positie nu daar op een jaar geraken. Ik wens die persoon alle succes. Probeer hoe ik wil, het idee van Spandex Straight_Six is niet inspirerend genoeg.

Allemaal goed en wel maar jullie beseffen toch wel dat als er triootjes gaan gefixt worden op BG zo open en bloot, niet eens via pb dat de rest van het lezend publiek (wij dus🙋‍♀️) mogen komen kijken als er gebeukt gaat worden hé?
Ik ga sws op de eerste rij zitten met een bak popcorn so let the (love)games begin!🙅‍♀️
Zou je niet liever gewoon meedoen?

@Mulan wil precies ook meedoen.
Nee bedankt.

joey-doesnt-share-food-friends.gif

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan