D
Deleted member 3056
Guest
Nee, burger bij de politie.
Mijn post was nog niet volledig.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, burger bij de politie.

Niet echt want ik kan wel aan alles geraken om haar fantasie te vervullen.Zijn info wel.![]()
Ik vind wel dat em eerlijk mag zijn in dat ‘burger’ hem lekker doet klinken. Maak er ‘veldsla bij de politie’ van en de verwachtingen gaan beter passen.Zijn info wel.![]()

Iedereen gaat doodik heb niet geluisterd naar enkele van de hittetips van de hitteexperts in de tophitteartikels van hln.
Ga ik nu dood?
dat is van uw zwembad, ge zult er niet tegen kunnen waarschijnlijk. Best omvormen tot openbaar gebied voor de bg members.Tot zover de "ge moogt ni komen want covid"
Bacteriële infectie. Antibiotics incoming.
hardIedereen gaat dood

dat is van uw zwembad, ge zult er niet tegen kunnen waarschijnlijk. Best omvormen tot openbaar gebied voor de bg members.

Juiste antwoord als ge niet wilt gestoord wordenDe schoonzus daarnet: zijn jullie thuis?
Nee.
Oei.
Ligt zwembad open?
Ja.
Ha, allez amuseer jullie he![]()
Dat moet dan ook eens 2 dagen werken ...Tis niet dat ze erbij waren eh.. Ik heb er evenveel werk aan als zij zelf. Terwijl ik ook nog eens het werk erbij moest pakken van 2 die in verlof zijn.
Tis niet altijd pintelieren in de voortuin.
Ik dacht even een poll te openen om te gokken wanneer Queen Elisabeth haar laatste adem zou uitblazen. Om te zien wie de Nostradamus van bg is. Maar dat is er toch wat over denk ik.
Pakt al de uren samen 1 dag. We gaan nu ook niet beginnen overdrijven eh.Dat moet dan ook eens 2 dagen werken ...
Soms ook in de achtertuin?Tis niet altijd pintelieren in de voortuin.
Dat ik daar nog niet aan gedacht heb. We hebben daar idd een kelder.Soms ook in de achtertuin?
En als het echt te warm is in de kelder?
Moeten jullie nu altijd denken ‘does she love me or my zwembad’?De schoonzus daarnet: zijn jullie thuis?
Nee.
Oei.
Ligt zwembad open?
Ja.
Ha, allez amuseer jullie he![]()
Hij kan ook lekker koken. Voor zijn moppen zal het alvast niet zijn dat ze langskomen.Moeten jullie nu altijd denken ‘does she love me or my zwembad’?
En jij hebt geen zwembad, kan niet koken en zou ons nog niet eens frietjes van de frituur laten eten..Hij kan ook lekker koken. Voor zijn moppen zal het alvast niet zijn dat ze langskomen.

Ik kan wel koken, maar ik zou jou idd nog niet eens een biefstuk in de airfryer gunnen.En jij hebt geen zwembad, kan niet koken en zou ons nog niet eens frietjes van de frituur laten eten..![]()