Yes pleaseBlow… Honey child, we need to re-educate you!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes pleaseBlow… Honey child, we need to re-educate you!

Ik zie er meer dan 1.@straight_six , zie je de fout?
Yes please![]()
Ook mijn ignore list bereikt.Ik zie er meer dan 1.

Je doet me denken aan iemand, maar ik kom er niet op.Ook mijn ignore list bereikt.
Tot nooit meer.
![]()

hoezo?Je doet me denken aan iemand, maar ik kom er niet op.![]()
Maak een lijstje met uw vragen en we gaan punt per punt werken, summer school is open…Yes please![]()
Blij moet met korte ei?@straight_six , zie je de fout?

Je bent de beste! Voor de kus van de juf verwijs ik je graag door naar @SquidwardBlij moet met korte ei?
J/k. Ik heb me eens verdiept in de jou(w) en ik denk dat ik het snap.
Thx voor jouw hulp om fouten te vinden in posts!![]()
Pas op, die zit in dezelfde provincie, seffens kus ik elke koersfiets die ik zie gewoon om eventueel Straight_Six een toeval te bezorgen.Je bent de beste! Voor de kus van de juf verwijs ik je graag door naar @Squidward
Ik vrees dat ik het nog niet snap. Ik wou bewust een fout maken, maar achteraf bekeken klopt het toch.Je bent de beste! Voor de kus van de juf verwijs ik je graag door naar @Squidward

Ik schaf me alvast een koersfiets aanPas op, die zit in dezelfde provincie, seffens kus ik elke koersfiets die ik zie gewoon om eventueel Straight_Six een toeval te bezorgen.

Ik schaf me alvast een koersfiets aan![]()
Mmmm feromones
Tis eigenlijk Mémoire d’une Odeur maar bon…Mmmm feromones
Gewoon vervangen door u/uw en als je het dan nog niet weet, kun je altijd het derde studiejaar opnieuw doen.Ik vrees dat ik het nog niet snap. Ik wou bewust een fout maken, maar achteraf bekeken klopt het toch.![]()
Een match die binnen de 5 berichten al een hele litanie afsteekt over de miserie in haar leven en hoe unfair het leven is. The potential for drama is strong with this one. Must resist!![]()
Overduidelijk dat hij gematcht is met Mac.Kom als ge a zegt moet ge ook b zeggen wie van BG is het?
Zalig!Overduidelijk dat hij gematcht is met Mac.
Kweeni, dat moet ge aan @Wannez vragen.Zalig!