Het zijn de vrouwen die altijd claimen dat ze alles kunnen dat mannen kunnen he.
Die dumbass moet er niet bij van mij maar kheb geen zin verder te zoeken :v
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zijn de vrouwen die altijd claimen dat ze alles kunnen dat mannen kunnen he.
Neen, dat claimen we *categoriek* *niet*Het zijn de vrouwen die altijd claimen dat ze alles kunnen dat mannen kunnen he.
Wij (de mannen) claimen dat niet. Wij kunnen noch willen alles dat de vrouwen kunnen
<insert lijst met huishoudelijke en zorg taken>
Geen discussie hier hoorNeen, dat claimen we *categoriek* *niet*
Vrouwen zijn niet op de wereld om alles te doen wat mannen kunnen. Wij zijn er om alles te doen wat jullie níét kunnen. En die lijst is toevallig wel een stuk langer, ja.

Top. En nu verder doen.Neen, dat claimen we *categoriek* *niet*
Vrouwen zijn niet op de wereld om alles te doen wat mannen kunnen. Wij zijn er om alles te doen wat jullie níét kunnen. En die lijst is toevallig wel een stuk langer, ja.

Ze staan niet altijd scheef bij een breuk hoor, maar meestal kunnen ze er weinig aan doen ook.De middenste teen. Hij ziet blauw maar staat nog recht. Dus wellicht niet gebroken. Ik zal het vanavond (als ik op een deftig uur toekom in de Alpen) of morgen gaan weten op de fiets.![]()
Top team jullie! Sterk koppel.WE hebben dat weer goed gedaan

Top team jullie! Sterk koppel.
Vaak geeft zoiets samen bouwen frustraties maar bij jullie...![]()
![]()
Niet zolang jij blijft koken op regelmatige tijden! (En de frieten betaaltGeen toxische relatie hierzo!
)En in het brutoloontopic Beyond Catch’ing!Dat begint hier meer en meer op Beyond Matching te trekken. De enige match die ik op dit moment ken, is de Union match. Daar zit vuur in.
![]()

Ne SOA!En wat krijg je met een volle kaart?

De BM trampstampEn wat krijg je met een volle kaart?

Verdorie, ik heb al een tramp stamp… Pak anders een piercing?De BM trampstamp![]()
Whatever floats your boat babeVerdorie, ik heb al een tramp stamp… Pak anders een piercing?

Does it float once it's pierced?Whatever floats your boat babe![]()
Hangt af van de grootte van de dobber die je er aan hangt?Does it float once it's pierced?
Yes, just needs to keep on blowing.Does it float once it's pierced?
@straight_six , zie je de fout?ik ben al blij dat ik niet op jou ignore list sta
Blow… Honey child, we need to re-educate you!Yes, just needs to keep on blowing.