Ge weet toch wat elders zijn?Smijt Mr en zijn Elders op het terras met hun gremlin. Jij blijft binnen met jouw 3 mannen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge weet toch wat elders zijn?Smijt Mr en zijn Elders op het terras met hun gremlin. Jij blijft binnen met jouw 3 mannen
Ofwel prominente personen, wat past bij het wereldbeeld van Mr S.Ge weet toch wat elders zijn?
er is nog een definitie hoorOfwel prominente personen, wat past bij het wereldbeeld van Mr S.
Ofwel "de ouderen". Wat past bij hun leeftijd
Enlighten me!er is nog een definitie hoor
Allee, @Mulan in dit huis zijn geen Moobs hoor!elders = borsten in sommige streken in west vlaanderen. Sorry maar ik vind het redelijk grof om te zeggen dat @Squidward haar partner dik is en manboobs heeft. Oorspronkelijk ging het eigenlijk over uiers.
![]()
elders - de betekenis volgens Woordenboek van Populair Taalgebruik
(16e eeuw) (plat) dikke vrouwenborsten. Eig. uiers. Oorspr. van schapen of geiten. Reeds bij C. Kilianus (Dictionarium teutonico-latinum, praecipuas teutonicae linguae dictiones latine interpretatas complectens. 1588). Zie ook: ze begint al te elderen*.www.ensie.nl
Alez, verbaasd zijn dat mensen uit een andere provincie het dialect van enkele boerendorpen niet feilloos onder de knie hebben.elders = borsten in sommige streken in west vlaanderen. Sorry.

Eens kijken of ik dit in mijn signature kan zetten.Je hebt geen ongelijk.
Zeker dat het enkel mijnheer S is die dat hoortOm impact te hebben, moet de andere partij u zien als een beetje meer dan deel van den decor. Ik ben er vrij zeker van bij veel dat ik zeg dat Mr S enkel ‘mooh’ hoort.
schone elders wel
Nee dat was bij jou vannacht.Scheten laten telt niet.
6 minuten lang?!?Ik begrijp dat advertenties nodig zijn maar nu krijg ik al promo’s voor @straight_six op mijn pagina en het lijkt mij toch niet uit gestaafde studies te komen …
Bekijk bijlage 10664

Dat zou 'm wel willen ja!Grootspraak! Komt dus met zekerheid van straight-six.Ik begrijp dat advertenties nodig zijn maar nu krijg ik al promo’s voor @straight_six op mijn pagina en het lijkt mij toch niet uit gestaafde studies te komen …
Bekijk bijlage 10664
Jamaar, u ben ik ook al tegengekomen en ik zie ook geen ‘boodschap van algemeen nut’ bij die van u staan …Grootspraak! Komt dus met zekerheid van straight-six.
Take a closer look!Jamaar, u ben ik ook al tegengekomen en ik zie ook geen ‘boodschap van algemeen nut’ bij die van u staan … Bekijk bijlage 10665
Tis proefondervindelijk te doen, vrees ik, ik zal doorsturen waar ge u moogt aanmelden.Take a closer look!
Aan de reclame te zien moet ze eerder "inwaards" kijkenTake a closer look!