Str8_6
Well-known member
Het voordeel is dat lycra niet brand maar dat de katoenen versie wel brand en dan liefst met mij er nog in.Hey, voor je het weet vervangen je die lycra tights nog voor katoenen exemplaren...![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het voordeel is dat lycra niet brand maar dat de katoenen versie wel brand en dan liefst met mij er nog in.Hey, voor je het weet vervangen je die lycra tights nog voor katoenen exemplaren...![]()
Neem je dan ook even je dt-fouten mee?Het voordeel is dat lycra niet brand maar dat de katoenen versie wel brand en dan liefst met mij er nog in.
Daar gaanHoe bedoel je, "of"?![]()
#burn6!Het voordeel is dat lycra niet brand maar dat de katoenen versie wel brand en dan liefst met mij er nog in.
Naaaah, Wannez is a lover, not a fighter!Daar gaandegensdolkenmessennagelvijltjes worden gekruist!

Dat is om me te onderscheiten van Mulan.Neem je dan ook even je dt-fouten mee?
Kthxbye.
Ah ge bedoelt dat hij een "grower not a shower" is?Naaaah, Wannez is a lover, not a fighter!![]()
You sweet summer child

sappig kutje.
Stelt gij nu het standje “spitroast” voor en noemt ge tegelijk ook Mulan een zwijn?
En ook daarvoor bedank ik vriendelijk.Dat is om me te onderscheiten van Mulan.
Ik weet nu niet of dat met opzet een ei/ij en dt fout is, of een uiting van uw kink. Maar in beide gevallen had ik uw normaliteit overschat.Dat is om me te onderscheiten van Mulan.
Mindfuck he? Mijn manier om je mee te nemen in mijn zieke wereld.Ik weet nu niet of dat met opzet een ei/ij en dt fout is, of een uniting van uw kink. Maar in beide gevallen had ik uw normaliteit overschat.
*meintfuckMindfuck he? Mijn manier om je mee te nemen in mijn zieke wereld.
Ik had mij Mulan’s pakje anders ingebeeld.Neenee, het concept was "fun 4 me!"
![]()
Meegaan met uwe tijd he...Ik had mij Mulan’s pakje anders ingebeeld.

Tja met de naam zit ik altijd op een ander continentMeegaan met uwe tijd he...![]()