Mulan
Well-known member
Advies is wel nabij!
Is er nu echt geen enkele vrouw veilig voor jou?!? 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Advies is wel nabij!
Is er nu echt geen enkele vrouw veilig voor jou?!? 
Advies van de pa hè!!! Wat het andere nog niet definitief uitsluitIs er nu echt geen enkele vrouw veilig voor jou?!?
![]()

Weer? Dat zou betekenen dat hij dat recent dan ook eens niet was?Staat Wannez weer bronstig?

Zo nen brave mens, komkommerkoel en rustig als een zomerse weide op een zachte namiddag. Die mens gaan vergelijken met al die oversekste oerklungels van tegenwoordig… schandalig, hoor.Weer? Dat zou betekenen dat hij dat recent dan ook eens niet was?![]()
Daarom dat iedereen der op wil liggen!Zo nen brave mens, komkommerkoel en rustig als een zomerse weide op een zachte namiddag.

Ik niet?Daarom dat iedereen der op wil liggen!![]()

Da komt nog, kijk eens diep in zijn ogen.Ik niet?![]()
Op liever niet. Onder valt over te praten.Daarom dat iedereen der op wil liggen!![]()
Gij moet ook niet van mij!Ik niet?![]()

We willen alleen niet discrimineren. Hij *moet* niet maar hij *mag*Gij moet ook niet van mij!![]()
Zo nen brave mens, komkommerkoel en rustig als een zomerse weide op een zachte namiddag. Die mens gaan vergelijken met al die oversekste oerklungels van tegenwoordig… schandalig, hoor.
Daarom dat iedereen der op wil liggen!![]()

@Wannez Ik vraag wel een kleine bijdrage als dit soort actie resultaat zou opleveren dus graag doorgeven als je gaat lepelen met ons theelepeltje.Jullie zouden een marketing bedrijf moeten beginnen. Na al die berichten hier maar altijd te lezen begin ik ook zin te krijgen in een stukje wannez![]()
Die mens stuurt zijn aanvragen op tijd door. Tik tok.Misschien een nieuw onderwerp voor Jambers.
Wannez, wie is hij, wat drijft hem en vooral waarom wil iedereen erop, eronder of erlangs.
da’s sowieso onbetaalbaar!@Wannez Ik vraag wel een kleine bijdrage als dit soort actie resultaat zou opleveren dus graag doorgeven als je gaat lepelen met ons theelepeltje.
Misschien een nieuw onderwerp voor Jambers.
Wannez, wie is hij, wat drijft hem en vooral waarom wil iedereen erop, eronder of erlangs.
Awel je zal toch een percentage van onbetaalbaar moeten vinden.da’s sowieso onbetaalbaar!
We werken wel een regeling uitAwel je zal toch een percentage van onbetaalbaar moeten vinden.

We werken wel een regeling uit![]()