Het grote slowchat topic

Sommige mensen hebben nu eenmaal een zeer hoog sex-appeal dus ik denk dat die gewoon overal op elke foto aantrekkelijk (kunnen) staan.
Ik weet het, maar ik wil er niet zo mee te koop lopen. Vandaar dat ik zelden foto's van mezelf maak, ze zijn altijd sexy.

Brrr, zitten met vrienden in een binnenspeeltuin wegens het zeikweer. Maat zijn neefje was ook mee. Diene kleine stuikt hier van zo een speeltuig en komt al jankend afgewaggeld. Diene onderarm in een hoek van 45 graden. Ze zijn er mee naar 't spoed.

Mijn 2 charels zijn er ook van aangedaan. Alletwee braaf bij ons aan tafel. Sebiet paar keer op en af rijden om al dat volk thuis te brengen.

Brrr, zitten met vrienden in een binnenspeeltuin wegens het zeikweer. Maat zijn neefje was ook mee. Diene kleine stuikt hier van zo een speeltuig en komt al jankend afgewaggeld. Diene onderarm in een hoek van 45 graden. Ze zijn er mee naar 't spoed.
Als ge da had gefilmd, had ge @Squidward hare kleine direct anekdotisch bewijs kunnen geven

“Dan was t uwe bovenarm geweest. Of uw scheenbeen. Of uwe nek. Of mijn zenuwen.”
Mijn zenuwen zijn al een dikke elf jaar op kort verlet.
Willekeurig moment uit de dag van Thing 2 👇🏻

India-monkeys-1.jpg

Ik vroeg mij altijd al af wie er anno 2022 nog steeds naar reclames kijkt, en toen ging ik Pol & Actua binnen. :unsure:

Bij mij zijn het weer blanken (of zijn het witten?) In mijn proximus app.

Schande.

Tis dan nog een vrouw met haar zoontje. Van een vaderfiguur is weer geen sprake, kan alleen maar slecht aflopen zo met die blanke marginalen!

Is het zoontje een mulatje mss?

Ale, tot over drie dagen he!

Hehe, a sick mind is a joy forever.

Was net wat receptenvideo's aan het kijken en kwam op 1 van colruyt terecht.

Een vrouw die aanbelt bij een andere om samen te koken. Ze gaat binnen en dan komt de titel: "potten kijken"

Ahahahaha

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan