Kinky!Meervoud en niet persé enkel mannen
En ook niet single de meeste.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kinky!Meervoud en niet persé enkel mannen
En ook niet single de meeste.
De personen waarover ik het had hé, kiekske
Dat zou een beetje veel zijn!Kinky!
Wederom, laat dat denken maar aan de slimme mensen over.Hah ik was ook nog aan het twijfelen om dat te zeggen
Maar bepaalde personen hier vind ik best wel slim.
Merci, ik neem het compliment graag aan.Maar bepaalde personen hier vind ik best wel slim.
Merci, ik neem het compliment graag aan.
Een vrouw die zegt dat je slim bent. Hoho, wat een compliment zeg. Die vinden elke man toch slim?Merci, ik neem het compliment graag aan.
Ik zal mijn vrouw is naar je doorsturen, je gaat ontgoocheld zijn in haar oordeelEen vrouw die zegt dat je slim bent. Hoho, wat een compliment zeg. Die vinden elke man toch slim?

Mensen moeten toch eens leren voor hun miserie voor hun eigen te houdenIk zal mijn vrouw is naar je doorsturen, je gaat ontgoocheld zijn in haar oordeel![]()

Ik breng hem toch niet in contact met mijn buurvrouwMensen moeten toch eens leren voor hun miserie voor hun eigen te houden![]()

Nobody tells me what to doWederom, laat dat denken maar aan de slimme mensen over.

En @Wannez heeft als veertiger ook kleuters in huis, en die heeft duidelijk energie te overdus hij heeft zelfs mijn enige probleem rond ouder voor de eerste keer ouder worden, niet.
![]()

Ik wou de plezante uithangen en een grappig gifke rond "terminator sex" zoeken.
.Nu wil ik dat natuurlijk ook weten!Ik wou de plezante uithangen en een grappig gifke rond "terminator sex" zoeken.
Maar euhm ... ik ga toch maar niet posten wat ik op het internet kan vinden.
Inspiratie nodig ofzo?Nu wil ik dat natuurlijk ook weten!
.Te laatInspiratie nodig ofzo?
Gewoon "gif terminator sex" intikken. Ik raad aan niet op de werkvloer te doen.

Wel als ze dat bovenop haar gewone job, het volledige huishouden, de volledige opvoeding van de 2 zonen en de tirannie van jou moet doen... Anderzijds, ze stelde het zelf voor?Nee, heeft ze zelf gezegd, maar voor mijn part moet ze dat zeker niet doen.
Er is trouwens ook nog niemand dood gegaan van te werken dus zo barbaars zou dat ook helemaal nog niet zijn.

We zeggen alleen nog niet voor wie...Nu we gaan er gewoon van uit gaan dat het alsnog goed komt.

correctie: koken, alles buiten en een deel van de was doe ik en de opvoeding ook voor een groot deel (vandaar dat het helemaal de mist in gaat).Wel als ze dat bovenop haar gewone job, het volledige huishouden, de volledige opvoeding van de 2 zonen en de tirannie van jou moet doen... Anderzijds, ze stelde het zelf voor?
Smart lady, zichzelf een break geven van al die mannen in huis ..
We zeggen alleen nog niet voor wie...
die grote muil krijg je er idd instant bij als we van de ketting komen.![]()