Dat compenseer je wel in enthousiasme.Mijn slot is geen VIP meer vrees ik, daarmee…….
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat compenseer je wel in enthousiasme.Mijn slot is geen VIP meer vrees ik, daarmee…….
Very important pussy?Dan heb je bij de boeking niet hard genoeg aangedrongen; er zijn ook enkele VIP slots beschikbaar.
Die plant hij in op feestdagenVery important pussy?
) stond al open. Zij stond gelukkig met haar rug naar de deur om haar handtas te nemen en het geluid van de rits heb ik verdoezeld met een kuchje 
Mulan dat is toch gelijk een shot vitamientjes zeker, wie kan daar nu niet beter van worden? (Ja, jij, maar jij bent vreemd. We still love you tho)Spijtig was dat omgekeerd niet het geval. Maar het komt wel weer goed.
Gelukkig is hij niet de enige dan die vreemd is.Mulan dat is toch gelijk een shot vitamientjes zeker, wie kan daar nu niet beter van worden? (Ja, jij, maar jij bent vreemd. We still love you tho)
We love you too, grumpy old nuggetGelukkig is hij niet de enige dan die vreemd is.
't is doorslaan of flippen, niet doorflippen
![]()

… vallen, opstaan en weer doorgaaaan.of afslaan en doorgaan.
voor sommige mensen is het doorslaan en afgaan![]()

Hij heeft íéts gestoten

Neen.Hopelijk bij deze iedereen een muzikale oorwurm bezorgd![]()
Ocharme @Carrion.Hij heeft íéts gestoten![]()
Hopelijk bij deze iedereen behalve 515 een muzikale oorwurm bezorgdNeen.

Neen!Hopelijk bij deze iedereen behalve 515 een muzikale oorwurm bezorgd![]()
neenHopelijk bij deze iedereen behalve 515 een muzikale oorwurm bezorgd![]()
Neen.Hopelijk bij deze iedereen behalve 515 een muzikale oorwurm bezorgd![]()