Mulan
Well-known member
Maar het is ochtend. Dus we slapen niet meer. Zie ons eens flink gehoorzamen!Bedoelde het als, ik niet slapen ('s nachts) jullie ook niet!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar het is ochtend. Dus we slapen niet meer. Zie ons eens flink gehoorzamen!Bedoelde het als, ik niet slapen ('s nachts) jullie ook niet!

Laat me dit onthouden, voor moest het zich in de toekomst niet meer voordoen, zulke gehoorzaamheidMaar het is ochtend. Dus we slapen niet meer. Zie ons eens flink gehoorzamen!![]()

dat is misschien het probleem? take one for the team!Die is nooit getrouwd geweest, geen enkele vent wil daar z'n pollen aan branden denk ik.
Afhankelijk van aan wie (niet ik) ge het vraagt: MulanMaar! Wat hebben we misdaan?
Ik denk dat jij ergens een trauma opgelopen hebt. Heeft er ooit een dikke dame op u gezeten op de bus omdat ze u niet gezien had?Best dat ik al in slaap was. Dat ging net hetzelfde gevoel zijn als toen ik kind was en the exorcist gezien had.
Ik gok dat ze ook een legging aanhad.Ik denk dat jij ergens een trauma opgelopen hebt. Heeft er ooit een dikke dame op u gezeten op de bus omdat ze u niet gezien had?
Hoezo? De vrouw regelt dat toch allemaal?Anderzijds: baby'tje = extreem veel stress extra het eerste jaar waardoor je het gevoel hebt je coping mechanism net extra hard nodig te hebben.
Niet zoAfhankelijk van aan wie (niet ik) ge het vraagt: Mulan
kijken Mulannetje, ik zeg toch "niet ik"? 
Het zit wél in uw hoofd he manneke!!!!Niet zokijken Mulannetje, ik zeg toch "niet ik"?
![]()
Het zit wél in uw hoofd he manneke!!!!
Ik krijg toch meer de indruk dat @Wannez Mulan net heel goed gedaan heeft…
Ohhh maar ik had het maar op *1* manier bedoeld, hoor… #jabbedabbedoeOok dat kan op 2 manieren gelezen worden.![]()
Ik kan enkel bevestigen wat Wannez mij goed heeft gedaan.Ohhh maar ik had het maar op *1* manier bedoeld, hoor… #jabbedabbedoe

Ik moet hem zelf nog testen. Volgens het reservatieformulier kan ik op 27 augustus 2028. Hij is nogal in trek.Ik kan enkel bevestigen wat Wannez mij goed heeft gedaan.![]()
Dan heb je bij de boeking niet hard genoeg aangedrongen; er zijn ook enkele VIP slots beschikbaar.Ik moet hem zelf nog testen. Volgens het reservatieformulier kan ik op 27 augustus 2028. Hij is nogal in trek.
Mijn slot is geen VIP meer vrees ik, daarmee…….Dan heb je bij de boeking niet hard genoeg aangedrongen; er zijn ook enkele VIP slots beschikbaar.