Euhm...Het deel dat hij de hele namiddag op mij heeft liggen maffen klopt.
Het tweede deel weet ik nog niet, 'k zal dat pas donderdag weten!
Ik moet lachen, maar ik hoop tegelijk dat ge niet serieus zijt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euhm...Het deel dat hij de hele namiddag op mij heeft liggen maffen klopt.
Het tweede deel weet ik nog niet, 'k zal dat pas donderdag weten!
Ik moet lachen, maar ik hoop tegelijk dat ge niet serieus zijt.
Waarom? Als ze kampioen zijn kan hij zijn eerste pintjes al drinken uit de papfles.Ik moet lachen, maar ik hoop tegelijk dat ge niet serieus zijt.
Ik denk dat je mij nog slechter voorstelt dan het is hoor.Euhm...
Ik haal hem ook uit zijn bed als hij weent en ik maak zijn flesjes klaar om te drinken bv. We kijken ook elke ochtend samen naar een aflevering van The Simpsons. Schijnt dat de kleuren daarin goed zijn voor de ontwikkeling van de ogen, plus het blijft een geniale serie.Classy.Mijn vrouw over zijn lief.
"vind jij ook dat die een volwassen stem heeft?"
" kweetnie wuk dat da is wi.. Ze was aant rollen over de straat en zei kheb jukste aan me gat"
Nu ze kan nog stoppen met rollen dus het kon erger.
Woensdag is Remake tijdelijk Rematch.Ik moet lachen, maar ik hoop tegelijk dat ge niet serieus zijt.
OK, dat niveau klopt dan WEL bij u in mijn hoofd" kweetnie wuk dat da is wi.. Ze was aant rollen over de straat en zei kheb jukste aan me gat"

Als zatte vent heb ik daar respect voor.OK, dat niveau klopt dan WEL bij u in mijn hoofd![]()
Oei, maakt maar dat ge nooit mijn ma tegen komtAls zatte vent heb ik daar respect voor.
Als vrouw not so much..

Rollend over de grond roepend "kheb jukste aan me gat?"Oei, maakt maar dat ge nooit mijn ma tegen komt![]()

Rollend over de grond roepend "kheb jukste aan me gat?"![]()
Ze is eerlijk en communiceert duidelijk. Ben je nu niet gewoon aan't vitten?Rollend over de grond roepend "kheb jukste aan me gat?"![]()

Ela, niks slechts over mijne @Wannez eh!Djeezes wat zitten er hier soms toch mensen die grenzen aan het marginale![]()

Jaloezie, dat is het!Djeezes wat zitten er hier soms toch mensen die grenzen aan het marginale![]()
Nee tis nie den diene

Jama de challenge is nu gegeven eh. Nu moeten we vechten of we lijken pussies voor de coole kindjes van de school.Nee tis nie den diene![]()