Het grote slowchat topic

Zo verkleden, wassen, verversen, ... Ik ga die in twee breken denk ik. Da's voor over een maand of twee. Ik pak hem wel geregeld bij mij om efkes bij mij te slapen, maar dat is 't. Ik ben gewoon bang dat ik hem pijn doe. :unsure:
Ik zou daar idd niet mee wachten, zoals Non al zei. Het is niet dat het er makkelijker op wordt, want hoe groter hoe beweeglijker en kleren aandoen wanneer ze in een Ninja Warrior transformeren is absoluut geen cadeautje! 🙈

Verluieren is bvb het makkelijkst, dat leerde de papa van mijn dochter in het ziekenhuis van de verpleegsters omdat ik een kiezersnede had en 24u niet uit bed mocht.

Vraag aan je vrouw om je hier wat in te begeleiden op een rustig moment. Niet wanneer hij in brandalarm modus staat dus. 😝

Ook wassen kan je gerust bij helpen. Aankleden, daar paste de mijne ook voor: die mini kleertjes waar mini ledematen in gefriemeld moeten worden, dat vraagt idd focus en geduld soms (en kleinere, smallere vingers kunnen ook geen kwaad!). En inzicht. K heb die van mij meermaals naar kledingstukken zien kijken van "WTF, ik zie stof, 5 gaten en 16 knopen. Sinds wanneer is dat kleding?!?" 😊

@Remake, ik ga toch ook de vrouwen bijtreden hoor. Begin aub (al dan niet begeleid door uw vrouw) met uwe kleine te verzorgen. Nu 2 maanden wachten is huge, ge loopt een giga achterstand op, en gaat die moeilijk inhalen.

Als gevolg mist gij een stukske bonding (voor zover ge dat als man hebt met een baby), maar vooral komt alles bij uw vrouw te liggen.
Dat laatste gaat een enorme druk op haar leggen, wat bijna gegarandeerd zal leiden tot grote frustraties en ruzies.

Vergeet ook niet dat ge beide (en zeker zij) veel vermoeider zult zijn... maw elke ruzie zal ook nog eens X10 uitvergroot worden. Het feit dat gij "niet voor de kleine zorgt en zij alles doet" zal daar ongetwijfeld een centraal punt in spelen.

En als laatste, niet te bang zijn. Ik was dat ook. Dat is heel angstig en onwennig in het begin, maar dat lukt wel. Een baby is inderdaad ook niet ZO breekbaar. Uiteraard voorzichtig zijn, maar dat doet ge sowieso wel. Vooral dat nekje wat ondersteunen en you'll be fine.
... behalve kak... ten alle tijde kaka pampers op de vrouw afschuiven 👌.

TLDR en wat directer: Man the fuck up en zorg voor uw vrouw en kind.

Laatst bewerkt:
En als toevoeging: Niemand kan dat direct bij zijn eerste kind, voor bijna iedereen is dat onwennig, en we hadden allemaal bang. Maar het is van moeten, want dat ding (de baby he, uw vrouw ken ik niet) kan echt niks alleen.
Dus het feit dat ge dat kunt toegeven is al 👌, nu wel nog actie nemen :).

Kom gerust langs in de ouders thread, daar zit genoeg volk die hetzelfde hebben mee gemaakt en supportief zijn (y).

En als toevoeging: Niemand kan dat direct bij zijn eerste kind, voor bijna iedereen is dat onwennig, en we hadden allemaal bang. Maar het is van moeten, want dat ding (de baby he, uw vrouw ken ik niet) kan echt niks alleen.
Dus het feit dat ge dat kunt toegeven is al 👌, nu wel nog actie nemen :).

Kom gerust langs in de ouders thread, daar zit genoeg volk die hetzelfde hebben mee gemaakt en supportief zijn (y).
Zijt gij zo ene ja? Bang hebben :angry: :angry: :angry:

Zijt gij zo ene ja? Bang hebben :angry: :angry: :angry:
Gij zou ook in een hoekje gaan wenen en al uw levenskeuzes die u tot op dit punt brachten overpeinzen, wanneer ge thuis komt met uw dochter die stante pede haar sirene opzet, zeker als ge de moeder haar regel razernij, haar monsterlijke menstruatie, haar ontembare ongesteldheid kent.

En als niet erken ik graag mijn meerdere als man in u :bow:. (maar die rol is eigenlijk al weg gelegd voor @Wannez)

Gij zou ook in een hoekje gaan wenen en al uw levenskeuzes die u tot op dit punt brachten overpeinzen, wanneer ge thuis komt met uw dochter die stante pede haar sirene opzet, zeker als ge de moeder haar regel razernij, haar monsterlijke menstruatie, haar ontembare ongesteldheid kent.

En als niet erken ik graag mijn meerdere als man in u :bow:. (maar die rol is eigenlijk al weg gelegd voor @Wannez)
Again, bang hebben :angry: :angry:

Da's ne boreling, dat volume komt pas echt na een paar maand. 👌

Mijn ex is er ook zo ene als Remake, der mocht een fanfare passeren die had t nooit gehoord.... "Maar ik kan er niet aan doen dat ik niet kan helpen omdat ik niet wakker word hè!"

Gelukkig kan je op andere momenten dan wél je beste beentje voorzetten! (Als je tenminste je vrouw wil houden. 😛)
Als madam en ik samen slapen, hoor ik de kleine ook nooit. Nog altijd niet, sporadisch ne keer.
Als ze de nacht doet, hoor ik alles..

Lap.. Eigenlijk wou ik het in het ergernissen topic zetten maar ik zou wss strafpunten krijgen.

Mijn oudste zoon van de straat heeft een mollig lief. Alleja tis nog niet dik en ze kan er nog wel uitgroeien, maar het zegt wel iets over zijn smaak.

Met haar neuspiercing en haar lach die veel mee heeft van een 47 jarige cafebazin zou ik nog kunnen leven. 🤦🤦🤦

Lap.. Eigenlijk wou ik het in het ergernissen topic zetten maar ik zou wss strafpunten krijgen.

Mijn oudste zoon van de straat heeft een mollig lief. Alleja tis nog niet dik en ze kan er nog wel uitgroeien, maar het zegt wel iets over zijn smaak.

Met haar neuspiercing en haar lach die veel mee heeft van een 47 jarige cafebazin zou ik nog kunnen leven. 🤦🤦🤦
En wie is het lief van je oudste zoon van de beek?

Hoe mollig is ze? Slijten de binnenkanten van haar jeansbroeken binnen de week of is ze te lui om te wandelen?

images

Maar ook innige deelneming natuurlijk.

Ik ben het NIET!

@Remake, ik ga toch ook de vrouwen bijtreden hoor. Begin aub (al dan niet begeleid door uw vrouw) met uwe kleine te verzorgen. Nu 2 maanden wachten is huge, ge loopt een giga achterstand op, en gaat die moeilijk inhalen.

Als gevolg mist gij een stukske bonding (voor zover ge dat als man hebt met een baby), maar vooral komt alles bij uw vrouw te liggen.
Dat laatste gaat een enorme druk op haar leggen, wat bijna gegarandeerd zal leiden tot grote frustraties en ruzies.

Vergeet ook niet dat ge beide (en zeker zij) veel vermoeider zult zijn... maw elke ruzie zal ook nog eens X10 uitvergroot worden. Het feit dat gij "niet voor de kleine zorgt en zij alles doet" zal daar ongetwijfeld een centraal punt in spelen.

En als laatste, niet te bang zijn. Ik was dat ook. Dat is heel angstig en onwennig in het begin, maar dat lukt wel. Een baby is inderdaad ook niet ZO breekbaar. Uiteraard voorzichtig zijn, maar dat doet ge sowieso wel. Vooral dat nekje wat ondersteunen en you'll be fine.
... behalve kak... ten alle tijde kaka pampers op de vrouw afschuiven 👌.

TLDR en wat directer: Man the fuck up en zorg voor uw vrouw en kind.
't Is in orde, we hebben samen naar Union-Club gekeken. De eerste belangrijke overwinning die hij mocht meemaken. Mooier kan een vader-zoon moment niet worden.
Woensdag mag hij nog eens bij me zitten, tis dan Club-Union.

't Is in orde, we hebben samen naar Union-Club gekeken. De eerste belangrijke overwinning die hij mocht meemaken. Mooier kan een vader-zoon moment niet worden.
Woensdag mag hij nog eens bij me zitten, tis dan Club-Union.
Ik moet lachen, maar ik hoop tegelijk dat ge niet serieus zijt.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan