Mulan
Well-known member
Hangt er allemaal van af of ze meewerkt of niet!Op de achterbank van een Lada een legging uittrekken lijkt mij wel heel moeilijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt er allemaal van af of ze meewerkt of niet!Op de achterbank van een Lada een legging uittrekken lijkt mij wel heel moeilijk.
Gaat een dame echt meewerken als ge ze in een Lada zet?Hangt er allemaal van af of ze meewerkt of niet!

Als een blinddoek haar kink is...Gaat een dame echt meewerken als ge ze in een Lada zet?![]()

Er is nog de geur ook, hé.Als een blinddoek haar kink is...![]()
Gij hebt veel te veel Dexter gekeken. Al mochten die deuren ook nog in de plastiek.![]()
Een geoefend man (vrouw) is op alles voorbereid!
Nog nooit. Een aanrader voor de doe-het-zelver?Gij hebt veel te veel Dexter gekeken.
Absoluut. Neem @Squidward ook maar mee op sleeptouw dan.Nog nooit. Een aanrader voor de doe-het-zelver?
Daar is toch zo een sportief merk met de slogan 'Impossible Is Nothing'?Op de achterbank van een Lada een legging uittrekken lijkt mij wel heel moeilijk.
En dat sleeptouw bevestigen aan een rijdende auto over een grindwegske, of wat bedoel je?Absoluut. Neem @Squidward ook maar mee op sleeptouw dan.
Het feit dat er nog steeds Ladas rond rijden, bewijst de correctheid van die sloganDaar is toch zo een sportief merk met de slogan 'Impossible Is Nothing'?

Hela... dat doen ze doorgaans niet met blanke, middenklasse vrouwen.En dat sleeptouw bevestigen aan een rijdende auto over een grindwegske, of wat bedoel je?
Wel met blanke lowerclass vrouwen? *Kijkt bang in het rond*Hela... dat doen ze doorgaans niet met blanke, middenklasse vrouwen.
Mijn filmcollectie says otherwiseHela... dat doen ze doorgaans niet met blanke, middenklasse vrouwen.

Gelieve wat respectvoller te praten over uw buurvrouwDoet me denken aan de Tiramisu van mijn grootmoeder. Koekjes gedrenkt in haar home-made Grand Marnier (wanneer je een portie at mocht je volgens mij niet meer met de wagen rijden)
on topic, ergernis van de dag : de duiventil van mijn buur stinkt weer.![]()

Gij zijt hier de Queen, dat is niet lower class é…Wel met blanke lowerclass vrouwen? *Kijkt bang in het rond*
Uw vakantie VHSen zijn bezwaarlijk ‘een filmcollectie’Mijn filmcollectie says otherwise![]()
Ja, hier wel, maar in the real world...Gij zijt hier de Queen, dat is niet lower class é…

Uw vakantie VHSen zijn bezwaarlijk ‘een filmcollectie’

Moar moar moar, irl ook, poets uw kroon wat op en geloof het maar: Queen!Ja, hier wel, maar in the real world...
![]()