Het grote slowchat topic

man ik ga een waterrekening hebben dees jaar :lol:

eerst da zwembad moeten vullen met leidingwater, nu al een week de grasmatten aan het sproeien met kraantjes water want na dag 1 was de regenput al leeg :lol:

Holy fuck neemt es wat LSD en zet u dan in deze kamer ... het angstzweet breekt mij nu al uit :eek::eek::eek::eek::eek::eek:

uitzonderlijk-burgerhuis-het-lucas-huys-te-brugge
Truffels gaan hier ook goed werken en zijn iets makkelijker/legaler te verkrijgen :)

Bon, ik ben door de thread en ik heb nog een paar noemenswaardige toevoegingen. Voor de duidelijkheid, deze zijn NIET voor @REpute, wel voor de rest, en Diffie, dat was tenminste nog ne toffe.

1. Uw ouders hadden tapis plein, en daarom bedrogen ze elkaar niet... of zoiets, ik snap het niet helemaal.
  2. Ecogisch tuinieren op uw grond is gelijk swingen met uw partner, het is niet woké
  3. Er zijn effectief mensen die de term "woke" nog niet kennen :eek:
  4. Dit pareltje: "Als ik een scheet laat, dan ben ik niet progressive"
  5. Dit... euh... opiniestuk:

Onze reporter in the field zegt het het beste:
Haha. Terug over naar de studio.

Ik ga me zelfs niet aan dat topic wagen.
Pakt dan uw fiets.

Cijfermateriaal van beperkte “steekproef” ( :unsure: ) in een bedrijf met voornamelijk mannelijke populatie; van de 18 vrouwen waar ik mee samenwerk in “mijn” ruime leeftijdscategorie (25-42) die in een vaste relatie zitten, heb ik weet van 11 die hun partner bedrogen hebben en 2 waarvan sterke vermoedens.
Nog vacatures daar?

Die thread is echt een goudmijntje aan het worden btw

Diagonaal door de thread gegaan en vind die “(buiten het werk)” wel wat ironisch.

Cijfermateriaal van beperkte “steekproef” ( :unsure: ) in een bedrijf met voornamelijk mannelijke populatie; van de 18 vrouwen waar ik mee samenwerk in “mijn” ruime leeftijdscategorie (25-42) die in een vaste relatie zitten, heb ik weet van 11 die hun partner bedrogen hebben en 2 waarvan sterke vermoedens. Mix van admin personeel, technisch personeel en ingenieurs.
2 van die partners zijn op de hoogte (en hebben er vrede mee genomen). De anderen weten (voorlopig) van niks.
Over mijn mannelijke collega’s heb ik geen data, maar popular belief is dat dit procentueel nog hoger zou liggen.

Kan natuurlijk dat in elk van die relaties er “al iets mis zit/zat”, maar in hoeverre dat die partners de kans kregen om dat a) te beseffen b) er samen nog aan te werken, voor “de kat bij de melk zat”, ben ik weinig optimistisch over.
En nu de hamvraag, hoeveel van die 11 zijn met u de koffer in gedoken?

Niet verbieden hé. Hoe sneller gij van een ander zijn melk gedronken hebt, hoe beter.

Edit: ahja, ge hebt het op lappen geven. True, dat is niet oke. Maar ik heb al geleerd dat ik dan de politie moet bellen ipv het zelf op te lossen. Hoewel dat oplossen mij wel nog iets lijkt, letterlijk dan.
@Wannez heeft genoeg vaten zuur voor al uw oplossingen. Mag ik meedoen?

@Wannez heeft genoeg vaten zuur voor al uw oplossingen. Mag ik meedoen?
We gaan n0n haar problemen oplossen met het "zuur" van Wannez (ja, ok, ik veronderstel dat het wel zuur wordt als je het een paar jaar op vaten steekt) met de expertise van Squid? Ik ging vragen in welke hoek ik mocht staan om te masturberen, maar het gedacht van gerijpte Wannez-spunk doet mijn goesting toch een beetje afnemen.

We gaan n0n haar problemen oplossen met het "zuur" van Wannez (ja, ok, ik veronderstel dat het wel zuur wordt als je het een paar jaar op vaten steekt) met de expertise van Squid? Ik ging vragen in welke hoek ik mocht staan om te masturberen, maar het gedacht van gerijpte Wannez-spunk doet mijn goesting toch een beetje afnemen.
Wannez heeft écht zuur, waar je mits een koperen bad veel mee kan oplossen. Wannez is op dat vlak een handige kennis. Ik probeer gewoon een goede bijstander van n0nneke te zijn, als er hulp nodig is dan ben ik er voor haar.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan