Da’s wel vaker z’n probleem, ze nemen hem en zijn inspanningen voor vanzelfsprekend. #meerwaarderingvoorlintRespect dat je @Lint niet bedankt, ook al doet hij de meeste moeite.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da’s wel vaker z’n probleem, ze nemen hem en zijn inspanningen voor vanzelfsprekend. #meerwaarderingvoorlintRespect dat je @Lint niet bedankt, ook al doet hij de meeste moeite.![]()
Hij heeft al zijn eigen smiley en een kroon op zijn hoofd. Er mag gerust wat af gedaan worden.Da’s wel vaker z’n probleem, ze nemen hem en zijn inspanningen voor vanzelfsprekend. #meerwaarderingvoorlint
Bedankt @Tha_nOn @Mulan @straight_six heeft deze thread toch eindelijk eens bewezen niet nutteloos te zijn!
Ik denk dat hij vooral de vrouwelijke element en van deze thread wou bedanken, miss Six.Respect dat je @Lint niet bedankt, ook al doet hij de meeste moeite.![]()
Story of my life, "willen maar niet kunnen" zeiden de leerkrachten altijdDa’s wel vaker z’n probleem, ze nemen hem en zijn inspanningen voor vanzelfsprekend. #meerwaarderingvoorlint
.En het stopte niet bij de leerkrachten die dat zeggenStory of my life, "willen maar niet kunnen" zeiden de leerkrachten altijd.

Van een ambtenaar verwacht ik niet anders.

PS. 28 jaar is nog piepjong. Wacht maar, nu begint het pas want de helft van de overspel anekdotes die ik heb meegemaakt waren bij koppels tussen 28 - 36 jaar.
Telkens hetzelfde verhaaltje:
Koppel dat al járen bijeen is en samenwoont maar om de een of andere reden nog niet toe is aan the next-step. Als je daar dan eens over grapt is er altijd 1 van de 2 die lacht, ontwijkend wegkijkt en een vaag antwoord geeft. Dan weet ik genoeg: we zitten hier met ne dikke lafaard.
9 kansen op 10 twijfelt 1 van beide partners dan zeer grondig of de andere wel de ware is.
Hij heeft zijn 'vrienden' en zij heeft haar 'vrienden'. En in die poel van beschikbare visjes polsen ze dan of daar toch niemand tussen zit die beter bij hen zou passen.
- 1 amazing blowjob en hij pakt na 8 jaar relatie zijn valies kleren in voor die bezwete, rondborstige en alleenstaande moeder van de fitness (waarschijnlijk lag hij er daarvoor al 2 jaar op te masturberen ook).
- 1 ruzie die de emmer doet overlopen en zij hakt de knoop door dat haar PlaT0niSchE vriend en hicking partner eigenlijk haar echte soulmate is.
- Bij een ander koppel dat ik ken stelt opeens de vrouw voor om met een ander koppel éénmalig eens een partnerruil te doen. Hij zei ja want het was een knappe vrouw. Het probleem was alleen dat zijn eigen vrouw is daarna nooit gestopt met zijne kameraad.
- En misschien het meest hilarische: Zij bedriegt hem tijdens zwangerschap. Hij pleegt daarna overspel uit wraak. Nog ne kleine erbij. Daarna vertrekt hij definitief.
BAM partnerwissel. It's over.
't Is plezant hier.![]()
Dit heb je goed gedaan!Bon, ik ben door de thread en ik heb nog een paar noemenswaardige toevoegingen. Voor de duidelijkheid, deze zijn NIET voor @REpute, wel voor de rest, en Diffie, dat was tenminste nog ne toffe.
- Uw ouders hadden tapis plein, en daarom bedrogen ze elkaar niet... of zoiets, ik snap het niet helemaal.
- Ecogisch tuinieren op uw grond is gelijk swingen met uw partner, het is niet woké
- Er zijn effectief mensen die de term "woke" nog niet kennen
- Dit pareltje: "Als ik een scheet laat, dan ben ik niet progressive"
- Dit... euh... opiniestuk:
Onze reporter in the field zegt het het beste:

Ik heb geen vaste partner dus blijf er ook wegIk ga me zelfs niet aan dat topic wagen.

Bon, ik ben door de thread en ik heb nog een paar noemenswaardige toevoegingen. Voor de duidelijkheid, deze zijn NIET voor @REpute, wel voor de rest, en Diffie, dat was tenminste nog ne toffe.
Mss vind je daar 1 van iemand anders?Ik heb geen vaste partner dus blijf er ook weg![]()
Daarvoor wil ik het niet echt genoeg.Mss vind je daar 1 van iemand anders?
Wees maar zeker dat hij al een lijstje gemaakt heeft.Mss vind je daar 1 van iemand anders?
Ik wou je eigenlijk in dst topic gebruiken als referentie dat vriend zijn met een getrouwde vrouw niet te vertrouwen kan zijn.Daarvoor wil ik het niet echt genoeg.
Ik werk liever met tabs dan met lijstjesWees maar zeker dat hij al een lijstje gemaakt heeft.

Funny cuz it's true!Ik wou je eigenlijk in dst topic gebruiken als referentie dat vriend zijn met een getrouwde vrouw niet te vertrouwen kan zijn.
Algemeen: kan me geen context inbeelden waarbij dat een goed idee isIk wou je eigenlijk gebruiken als referentie

Ik ruik zulke smooth talkers van kilometers.Funny cuz it's true!