Str8_6
Well-known member
Vrouwen? Oops I did it again..Wij zijn vooral goed in de memsport!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrouwen? Oops I did it again..Wij zijn vooral goed in de memsport!
Vrouwen? Oops I did it again..
terug naar pol en actua met uw semantiek
Dit is toch eerder fonetiek dan semantiek.
Stond dat niet ter discussie, met dat ik me moet scheren en zo?Vrouwen? Oops I did it again..
Oei jij bent er zo 1 die alles blijft onthouden. Dan heb ik al spijt van enkele dingen..Stond dat niet ter discussie, met dat ik me moet scheren en zo?
Afhankelijk van de plaats waar het haar staat heStond dat niet ter discussie, met dat ik me moet scheren en zo?
Ja, het is een vrouwOei jij bent er zo 1 die alles blijft onthouden. Dan heb ik al spijt van enkele dingen..
jaZijn jullie nu pseudo-intellectuelen of echte?
Oooooh! Is de poes betrapt toen ze naar de melk reed nu?!?Ging hem niet om het geld.![]()

T'as plus besoin des congestions et du trafic? Peut-être prendre le train électrique?Grand mirroir, blanc, métallique.
Oiseau supersonique...
de France Brittanique.
Leuk, een sololinquist.T'as plus besoin des congestions et du trafic? Peut-être prendre le train électrique?
Alles opeten is nu niet echt uitmesten heEINDELIJK tijd gemaakt om 3 dozen huisraad en spullen die ik niet meer gebruik af te zetten bij de kringloopwinkel.
Eindelijk kan ik het afvinken van mijn to-do lijst. En daardoor energie gekregen en de snoepkast volledig uitgemest. Hup weer iets van mijn lijstje!

Deels waar want sommige vervallen dingen heb ik toch nog zitten proeven om te checken als het weg moest of niet...Alles opeten is nu niet echt uitmesten he![]()
En verpakkingen die open waren met nog zo één koekje in of een klein stuk chocolade heb ik dan ook maar weg gewerkt 
Tuurlijk!Ik zou dees eens willen testen, ik denk op zich wel lekker. @Mulan wat denk je? Zou toch een plezante middag kunnen zijn, doe mee?
Bekijk bijlage 9116

Bwaja.. Je maakt er toch mest van?Alles opeten is nu niet echt uitmesten he![]()
Ik kwam net uit de les in de grote aula in de kelder van het letterengebouw, en jij stond daar buiten met een groep (TEW?) studenten te wachten om naar binnen te gaan. En ik denk dat jij mij nadien hebt gestuurd dat je mij had gezien.Jep
Wanneer heb jij mij gezien dan, want ik heb u niet gezien![]()

Alleen, tot nu toe blijven ze steevast zonder repliek.Leuk, een sololinquist.
Het drankje klinkt als een pimped versie van tgv (tequila gin vodka) wat inderdaad wel aankomt als een sneltrein. Needless to say I’m in.