Mulan
Well-known member
Als die mijn nummer hebben ga ik pas echt een angststoornis ontwikkelen!Misschien is het LeChilliChien? Of anders LeSixRectiligne?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als die mijn nummer hebben ga ik pas echt een angststoornis ontwikkelen!Misschien is het LeChilliChien? Of anders LeSixRectiligne?

Die kerel wordt als norse, onhebbelijke vent afgeschilderd, maar wanneer je de 30 gepasseerd bent, besef je dat de dorpelingen eigenlijk een stel zageventen zijn en ze Scrooge met rust moeten laten. #IAmScrooge.Ik moet dat aan Albanezer scrooge vragen dan.
Geen vaste telefoon, dus al sla je me dood, ik kan er alleen 7 extra geven om van enig nut te zijn. Maar iets zegt me dat beide uitkomsten OK zijn voor jou.Daar zijn we vet mee, wat zijn de andere zes cijfers?
Hangt af van de stemming van de dag. Geef de nummers en dan zie je wel of je morgenavond nog leeft of in een wolk van Mulan leggings ligt op adem te komen.Geen vaste telefoon, dus al sla je me dood, ik kan er alleen 7 extra geven om van enig nut te zijn. Maar iets zegt me dat beide uitkomsten OK zijn voor jou.
Het begint stilaan te dagen waarom die (fake) Chinese profielen telkens vragen om hen toe te voegen op whatsapp.Hangt af van de stemming van de dag. Geef de nummers en dan zie je wel of je morgenavond nog leeft of in een wolk van Mulan leggings ligt op adem te komen.

Beide opties zijn dan weer OK voor mij.Hangt af van de stemming van de dag. Geef de nummers en dan zie je wel of je morgenavond nog leeft of in een wolk van Mulan leggings ligt op adem te komen.
964 met puur gokken. Kan slechter.Ben hier nog eens om mijn quiz te spammen want maar 44 deelnemers
![]()
Beyond Quiz - April
www.beyondgaming.be
Ik heb zelfs slechter gedaan zonder te gokken964 met puur gokken. Kan slechter.

Laat de win eens niet vanonder je neus weggesnoept worden!Ik heb zelfs slechter gedaan zonder te gokken
![]()

Reported voor off-topic!Als je graag wil dat 6 extra strafpunten krijgt om off topic te gaan, gelieve haar dan wel correct te taggen!
@coldplayke dus.
Ontopic: WTF, hoe kon je dit zo verknoeien?!?![]()
Reported voor off-topic!
slechte verliezer, het is wél ontopic!!!Och kijk hij heeft es een spelleke gewonnen. Volgende keer zet ik de hele tafel tegen u op ipv tegen @SmodgeLaat de win eens niet vanonder je neus weggesnoept worden!![]()
.
Lol de posts zijn nu verwijderd. Straks denk je nog dat ik het echt gerapporteerd heb.slechte verliezer, het is wél ontopic!!!
Ik ga er van uit dat je evenveel rapporteert als ik wanneer we het hier aankondigen!Lol de posts zijn nu verwijderd. Straks denk je nog dat ik het echt gerapporteerd heb.

Viel eigenlijk nog wel mee hoor. Ik was gewoon oprecht overtuigd dat gij voor stond en een plan had.Da niemand uw smerig gedoe doorhad snap ik ni …
.
.