Het grote slowchat topic

Ik begin te verstaan waar uw strafpunten vandaan komen :D
giphy.gif

Efkes verduidelijken: wanneer de mods bepalen dat je in overtreding bent, krijg je een verwittiging + hoeveel strafpunten worden gegeven. Maar je krijgt geen boodschap genre "als je de komende 4 dagen nog 2 strafpunten bij krijgt, word je gedurende 24u gebannen".
Nochtans krijg ik nu en dan wel eens een boodschap van @Loser waarin hij zegt dat hij mij gaat bannen, zachtjes met zijn banhamer, mij gaat knevelen met zo'n rode bal in mijn mond en eist dat ik hem aanspreek met supermod terwijl hij mij vernedert. En meestal zet hij daar dan nog een foto van hem bij gehuld in een lederen pakje. :unsure:

Hebben jullie dat dan niet?

Laatst bewerkt:
Nochtans krijg ik nu en dan wel eens een boodschap van @Loser waarin hij zegt dat hij mij gaat bannen, zachtjes met zijn banhamer, mij gaat knevelen met zo'n rode bal in mijn mond en eist dat ik hem aanspreek met supermod terwijl hij mij vernederd. En meestal zet hij daar dan nog een foto van hem bij gehuld in een lederen pakje. :unsure:

Ik heb dat niet, maar ik geloof u 100%

Nochtans krijg ik nu en dan wel eens een boodschap van @Loser waarin hij zegt dat hij mij gaat bannen, zachtjes met zijn banhamer, mij gaat knevelen met zo'n rode bal in mijn mond en eist dat ik hem aanspreek met supermod terwijl hij mij vernedert. En meestal zet hij daar dan nog een foto van hem bij gehuld in een lederen pakje. :unsure:

Ben nog eens voor alle zekerheid mijn inbox gaan checken maar nee, ik heb er zo geen gekregen en ik weet eigenlijk niet of ik Loser in een lederen pakje wil zien. Is hij een beetje lekker?😶‍🌫️

Ik krijg wel een link naar de livestream.

Mja, het element ‘kind’ is vaak al weg uit die gastjes. En het is niet dat ze gewoon ‘haha loser’ aan het roepen zijn, ze gaan over tot daden en dreigementen, dan kan het alleen maar helpen als ze beginnen met ‘maar ik was daar niet’ en ‘ik zeg dat niet’.

Het beste dat je kan doen is groter en beter gaan dreigen. Ik bedoel niet dat je daar met een machete moet gaan staan, é, ik bedoel louter luider en meer krankjorum dan zij zijn. Want tegen deftige ouders weten ze wat gezegd maar tegen zwaardere versies van zichzelf, da’s wat anders. Channel uw meest asociale familie Flodder en verwar ze. Ze zijn niet snugger, dat lukt. The art of confusion, niet te onderschatten als je met dommeriken moet omgaan.
Squid, heb ik al gezegd dat ik van je hou? 😍

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan