massiveidiot
Well-known member
Da's twee handen van dezelfde mens. @Wannez met beperkte tijd en ergens in zijnen auto een vrij gat. Ik ben de laatste om stenen te smijten, maar diene Wannez heeft toch een raar kantje.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's twee handen van dezelfde mens. @Wannez met beperkte tijd en ergens in zijnen auto een vrij gat. Ik ben de laatste om stenen te smijten, maar diene Wannez heeft toch een raar kantje.
Kantje? Alle hoeken en kantjes zijn eraf. Ik ben als het ware een bal.Da's twee handen van dezelfde mens. @Wannez met beperkte tijd en ergens in zijnen auto een vrij gat. Ik ben de laatste om stenen te smijten, maar diene Wannez heeft toch een raar kantje.
Sharing is caring!Dit kan maar tot 1 iets leiden: boss fight, winner gets Mulan.
FTFYDit kan maar tot 1 iets leiden: boss fight, @Loser gets Mulan.
Maar alle, we gaan dat die jongen toch niet aan doen. Hij heeft al de eerste maand van het jaar zijn mond moeten houden op het forum en nu moet hij nog zijn pap gaan koelen met @Mulan, dat wens je zelfs uw ergste vijand niet toe

Et tu, Pardal? Et tu?!?!
Kunnen we het omdraaien? Vechten met Mulan met Wannez als prijs? Die mens kan mij veel meer hoeken van de kamer tonen dan Mulan, me dunkt.Dit kan maar tot 1 iets leiden: boss fight, winner gets Mulan.
Enorm veel kans toe.Kunnen we het omdraaien? Vechten met Mulan met Wannez als prijs? Die mens kan mij veel meer hoeken van de kamer tonen dan Mulan, me dunkt.

*sucks teeth*Maar ik heb knieΓ«n and I am not afraid to use them in a fight.![]()
Ik had jou aangeboden omdat jij zowat het grootste goed bent dat ik ken!Enorm veel kans toe.
Maar ik heb knieΓ«n and I am not afraid to use them in a fight.![]()
Noem je me nu waardevol?Ik had jou aangeboden omdat jij zowat het grootste goed bent dat ik ken!

Iedereen aast hier op @straight_six zijn titel.Noem je me nu waardevol?
Of dik?![]()
Ze maken gebruik van mijn zwak momentje omdat ze weten dat ik veel strafpunten heb. Maar dat blijft niet duren!Iedereen aast hier op @straight_six zijn titel.
Waardevol, tiens, anders had ik gewoon gezegd dat jij @straight_six zijn ultiemeβ¦ ehβ¦ βbeeldβ wasNoem je me nu waardevol?
Of dik?![]()
Ja, voorlopig ben je momenteel toch nog altijd @coldplayke 's bitchZe maken gebruik van mijn zwak momentje omdat ze weten dat ik veel strafpunten heb. Maar dat blijft niet duren!
Om de 1 of andere rare reden vind ik dat sexy.Ja, voorlopig ben je momenteel toch nog altijd @coldplayke 's bitch
Dat van haar is lager dan het mijne alvast!Om de 1 of andere rare reden vind ik dat sexy.
Maar om zeker te zijn zou ik toch haar BMI eens willen weten.
Nog maar net uit je strafhoek en alweer veel strafpunten verzameld?Ze maken gebruik van mijn zwak momentje omdat ze weten dat ik veel strafpunten heb. Maar dat blijft niet duren!

Excel BMI formule voor de BG vrouwenDat van haar is lager dan het mijne alvast!