Str8_6
Well-known member
Mooier kon ik het niet verwoorden.Voor @straight_six is dat net zijn zwaarst mogelijke dood. Diene jongen gaat vannacht baden in het zweet van schrik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooier kon ik het niet verwoorden.Voor @straight_six is dat net zijn zwaarst mogelijke dood. Diene jongen gaat vannacht baden in het zweet van schrik.
Allee, kga u de voordeel van de twijfel geven.... this time.Een profrenner. Die hun fietsen zijn ook afgedankt na een seizoen.
Beperkt aantal km, in verzorgde staat!Schattig die fantasie aangezien het al een afgedankte stadsfiets is.
Omafiets?Beperkt aantal km, in verzorgde staat!
deelfietsOmafiets?
Schitterend concept. Deelstep ook voor wie daartoe genegen is.deelfiets
enkel jammer dat ze dat overal laten rondslingeren als ze het niet meer nodig hebben.Schitterend concept. Deelstep ook voor wie daartoe genegen is.
Zo ben ik vaak aan een nieuw lief geraakt.enkel jammer dat ze dat overal laten rondslingeren als ze het niet meer nodig hebben.
Met plakkende handvaten en afgezakte koplampen van al die pilchaards voor u die niet weten hoe ze zoiets moeten behandelen. Hard pass.Schitterend concept. Deelstep ook voor wie daartoe genegen is.
Now now, Chillidog, niet iedereen heeft de luxe van keuze en iedereen wil al eens een ritje doen.Met plakkende handvaten en afgezakte koplampen van al die pilchaards voor u die niet weten hoe ze zoiets moeten behandelen. Hard pass.
Dus maw zeg je dat @Wannez een lelijke aap is.
Droes is het woord!Dank voor het complimentmaar zoals altijd zijn er uitzonderingen op de regel; ik ben ne mottigen droes!
Ik heb geen zadel, wel een stang.Schattig die fantasie aangezien het al een afgedankte stadsfiets is.

Ik weiger soms hoor.@Wannez is dus de ‘community dick’ voor wie hier noden heeft maar als die weet van ‘t straat is, wat is dan de opvolging? De second-in-dickmand als het ware.
Overal?Ik wil overal eens komen![]()

Hoog mikken hè, dan kunt ge altijd nog zakken.Overal?![]()
Indeed, ge zou denken dat die dingen vanzelf naar huis gaan, maar nee.enkel jammer dat ze dat overal laten rondslingeren als ze het niet meer nodig hebben.
Zodanig overkomen door gelukzaligheid dat ons gevoel voor richting weg is.Indeed, ge zou denken dat die dingen vanzelf naar huis gaan, maar nee.